Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Jenny - 13 juni 2010 20:43

Eftersom jag är på en sk. solsemester i Halmstad.. blir det lite glest med bloggandet.. TYVÄRR verkar det som om självaste solen också är på semester.. Jag som shoppat baddräkt och allt.. Felix tjatar varje dag om att vi ska åka till stranden och bada.. Men med tanke på att det vädermässigt känns som att vi befinner oss i  mitten av november..känns det inte så aktuellt..


Detta har hänt:

*Jag överlevde resan ner på tåget med tre barn..

*Lyckades ta mig från stationen hem till mamma med hjälp av henne och hennes microbil, och syrran och hennes killes bil.. Så mkt packning hade vi..

*Letade staden runt efter ett Babel fat..tyckte det var en ypperlig studentpresent (eftersom ungen inte ville ha nåt smycke). MEN jag hittade inget..Fick köpa ett kak/tårtfat ist..

*Syrran tog studenten..i ÖSregnet.. När jag bodde i Halmstad var det ALLTID sol!! Vad har hänt?????

*Skrev världens bästa rim i systerns gästbok.. Tror att jag överträffade mig själv..

*Gav hundra st stickningskataloger till min farmor innehållande koftor hon kan sticka till Hilda när lusten faller på..


Kvar att göra:

*Åka till släkten i Helsingborg.

*Gå ut och äta på restaurang med syrran och pojkvännen (hennes alltså).

*Sola och bada..(kanske får bli badhuset och ett solarie..)

*Gå på Cirkus.

*Åka till Äventyrslandet..

*Filip vill åka till Ullared. Men jag vägrar..

*ÖVERTALA Filip att vi verkligen behöver den där suuuuper snygga lampan jag hittade på Village för halva priset!!!

*Träffa Hille och Jimmy


Det var nog allt.. ska försöka träffa lite folk.. sen bär det av hem igen..

Då ska jag fortsätta tapetsera hallen.. Bilden på hallen kommer. Förlåt att ni fått vänta. Men det var så stressigt innan vi åkte..


Hoppas ni har det bra  


Kraaam, Jenny


Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards