Alla inlägg den 21 september 2010

Av Jenny - 21 september 2010 23:45

Nu ska jag bjuda lite på mig själv..(det gör nästan lite ont..) Som alla nog vet vid det här laget så blir jag suuuper tjock varje gång jag väntar barn.. (Det har alltså hänt två ggr..) Det tar nio månader att gå upp trillarder kilon och tre år att gå ner dom..


Men som tur är älskar Filip mig iaf.. Himla gulligt av honom... Han brukar säga saker som:

-Det spelar ingen roll hur du ser ut..

-Jag tycker om dig oavsett..

-Nu är det mer av dig att älska..

osv..

Häromdagen när han kollade igenom sina bilder på sin mobil dök den här bilden upp..

  

Här trodde jag typ att Hilda hade dött i magen..och hade nyss fått beskedet att jag skulle göra ett akut snitt..Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv..

 

Nu ett och ett halvt år senare..och typ 25 kilo lättare..är Filip inte lika söt..

-Free Wiiiiiiiiiiillie...ropade han spontant när bilden dök upp.


Sen fick han en fet smocka..


Jenny

Av Jenny - 21 september 2010 09:05

I dag ligger jag och Hilda nerbäddade i sängen.. Vi är sjuka...Hilda har smittat mig med sina barnbakterier. Barnbakterier är dom absolut värsta..


Ähh vad snackar jag om. Jag ligger nerbäddad så gott det går. Hilda vill bara leka och läsa böcker. Medans jag helst av allt vill sova eller möjligtvis titta på tv.. Hur kommer det sig att barn håller igång även om dom är sjuka?? Sjuka barn blir gnälliga och ohanterbara. Just därför borde det vara LAG på att Sjuka föräldrar inte fick ta hand om varken sjuka eller friska barn!! Skulle försäkringskassan möjligtvis kunna skicka hem en Nanny??


Igår var Hilda jättgullig och snorig.. Hon är ingen sån unge som man inte får snyta..utan hon står med näsan upp i vädret för att bli torkad.. Himlans sött. Hon torkar gärna näsan själv också.. Igår gick hon runt med en bit papper och torkade sin lilla näsa.. Hon fräste också.. Hon gjorde bara en liiten miss.. Hon fräste efter att hon torkat näsan.. Lite äckliget, men fortfarande sött..


Jag tyckte allt var jätte gulligt och sött, ÄNDA tills jag upptäckte att hon käkade sitt snorpapper.. (kräkpaus för alla känsliga läsare) Hon hade tagit en stor jättetugga snorpapper som hon tuggade på,. DÅ var hon inte liiika gullig längre.. Snacka om att hon tagit "peta näsa" till en högre nivå..

BLÄÄÄÄÄÄ..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards