Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Free Willie...

Av Jenny - 21 september 2010 23:45

Nu ska jag bjuda lite på mig själv..(det gör nästan lite ont..) Som alla nog vet vid det här laget så blir jag suuuper tjock varje gång jag väntar barn.. (Det har alltså hänt två ggr..) Det tar nio månader att gå upp trillarder kilon och tre år att gå ner dom..


Men som tur är älskar Filip mig iaf.. Himla gulligt av honom... Han brukar säga saker som:

-Det spelar ingen roll hur du ser ut..

-Jag tycker om dig oavsett..

-Nu är det mer av dig att älska..

osv..

Häromdagen när han kollade igenom sina bilder på sin mobil dök den här bilden upp..

  

Här trodde jag typ att Hilda hade dött i magen..och hade nyss fått beskedet att jag skulle göra ett akut snitt..Jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv..

 

Nu ett och ett halvt år senare..och typ 25 kilo lättare..är Filip inte lika söt..

-Free Wiiiiiiiiiiillie...ropade han spontant när bilden dök upp.


Sen fick han en fet smocka..


Jenny

 
 
Ingen bild

Gudmors-Josse

22 september 2010 09:17

Du är bara för HÄRLIG!! Du och Filip gav mig precis ett ordentligt skratt, mina ögon tåras. Inte många som fått mig i detta tillstånd så här tidigt på morgonen, jag kommer vara ett stort leende heeela dagen! Bilden kommer säkerligen att sitta i ett fint album inom kort...säger inte vems:) Kram kram

Jenny

22 september 2010 10:21

Åh det är ju kul att min fetma kan förgylla din dag:)

 
Ingen bild

Kerstin

22 september 2010 09:43

Äh! Så farligt var det väl inte? Det ser inte ut så på bilden iaf... Jag har en kompis som är ganska stor (inte tjock, men lång) och hon vägde väl runt 80kg (ideal vikt för henne) innan hon blev gravid, hon gick upp över 30kg med första barnet och hade en mage som inte var av denna värld... tror hon vägde ca. 117kg runt slutet på graviditeten... Hon var STOR! Dumt av din karl att säga så tycker jag! Det är ju hans fel med att du gått upp ;0) Men nu måste du väl ha gått ner dina kilon snart? Så du får äta choklad igen ;0)

Ha en toppen dag! Kram

Jenny

22 september 2010 10:22

Precis.. det var helt och hålet hans fel alltihop.. Jag var inte så stor på just magen.. Men på allra andra ställen var jag gigantisk.. Kolla in nyllet liksom.. Fettet hänger..

Kram Jenny

 
Ingen bild

Kerstin

22 september 2010 13:00

Nä, det håller jag inte med om! :0) Släng in en bild där du inte ligger ner då?

Kram

Jenny

22 september 2010 13:16

Du det finns knappt bilder.. 30 kilo är ganska mkt..

 
Ingen bild

Kerstin

23 september 2010 12:11

Men, jag tycker inte du ska skämmas iaf... :0)

Kram

Jenny

23 september 2010 13:34

Nää det gör jag inte.. jag fick ju två underbara barn och en massa extra kilon på köpet.. Jättebra att ha på vintern;)

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

23 september 2010 23:59

Haha du e så skön! Visst ÄLSKAR man att höra "mer att älska" Ja...om du bara gett fan i mig så hade jag sett ut som förut!! ;)
Men OJ, fick du också göra akutsnitt me lillskruttan?
Det måste jag få höra om någongång, jag fick ju göra samma sak. Tack gud att vi har 2 fina ungar idag som mår bra!!
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

24 september 2010 08:45

Japp akut snítt blev det.. Skulle varit ett planerat så filip satt i lugnan ro på krogen och svepte öl när jag fick ringa hem honom för att åka in akut.. Fast det var nog tur att han hunnit dricka några öl innan.. Synd bara att inte jag svept en flaska sprit.. Då hade jag kanske varit lugnare...

Kram:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards