Alla inlägg den 7 september 2010

Av Jenny - 7 september 2010 23:06

Som alla antagligen vet nu.. är min tonåriga lillsyrra här.. Det är helt LJUVLIGT!! Hon hjälper mig med Felix och Hilda jättemycket. Hämtar och lämnar på dagis och sånt.. Helt fantastiskt.. och så kör hon mig överallt (jag har inget körkort, och så länge hon är här behöver jag inget..).. Som ett plus i kanten älskar hon att shoppa och föreslår att vi ska åka till Marieberg och Ikea och andra bra shoppingställen. Nu hoppas jag att hon aldrig mer kommer åka här ifrån.  Tom. Filip älskar henne.. Idag föreslog han ett byte.. ett byte av mig alltså.. Han ville byta tjatiga mig mot min lillsyrra på 18 bast..hmmm..


Orsaken var att hon:

1.Hämtar och lämnar barnen på dagis..=han behöver inte tänka..eller stressa hem från jobbet..

2.Lagar mat..=han behöver inte tänka och inte gå hungrig..

3.Tjatar inte om att han ska hjälpa till att städa..=hans högsta dröm uppfylld..leva i skit..och han behöver inte tänka..

4.Bakar kladdkaka..=han kommer bli dyngfet..men bryr sig inte..och han behöver inte tänka..

5.Tankar bilen och handlar..=han behöver inte tänka..


Fatta hur mentalt utvilad han kommer vara om ett par veckor.. och en aning förslappad antar jag..


Jenny

Av Jenny - 7 september 2010 11:07

Här hemma är det fullt upp som vanligt.. Just därför hinner jag inte blogga så mkt idag..Hoppas hinna ett bättre och mer intressant inlägg ikväll;) Ska snart iväg på ett mkt viktigt möte..för jag är såååå viktig..


Ni missar väl inte att jag faktiskt svarar på era kommentarer..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards