Alla inlägg den 19 september 2010

Av Jenny - 19 september 2010 23:53

Vet ni hur gammal jag blivit.. Jag har suttit uppe och kollat på heeeela valvakan.. Fattar ni..?? Bingolotto nästa antar jag.. Usch!! Imorgon måste jag hänga med syrran och göra något riktigt ungdomligt..

(bild från google.se)


Jenny

Av Jenny - 19 september 2010 12:56

Min lillasyster är fortfarande här.. Det är så himla kul att hänga med henne.. Hon är så himla rolig och obildad.. (Jag vet att jag inte visste vad en milf va...men det är inte samma sak)..


Lilllasyster:-Kommer Gunde Svan från Gotland??

Jag:-Va?? ehh näää!

Lillasyster:- Varför pratar han så då??

Jag:- Han kommer från Dalarna..

Lillasyster:- Jaha..men det låter som gotländska..


Någonstans i Halmstad sitter det nog två väldigt stolta föräldrar  



Fast man kanske inte vet vem Gunde är om man bara är 18 år..?! Nu vet hon iaf..


Idag är sista dagen innan tävlingen avgörs.. Så skynda om ni vill vara med..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards