Alla inlägg den 8 september 2010

Av Jenny - 8 september 2010 08:07

Min lillasyrras kille säger att jag är en köpnarkoman.. och att mitt hem är som ett glas hus..(bara för att han inte får röra sig fritt..han är så klantig att jag är rädd att han ska sabba nåt..) Tänk att den lille spellivinken har genomskådat mig redan.. Det tog mycket längre tid för Filip att genomskåda detta. Lillsyrran tycker att jag är manisk när det gäller städning. Värre än hennes mamma (vi har olika mammor..min mamma städar mer än mig).. Själv tycker jag att jag är normal, FULLT NORMAL, och att dom inklusive Filip är grisiga och slappa  

Jag är inte manisk...bara liiite isf. Förresten är jag ingen köpnarkoman heller..inte riktigt iaf. Om jag bara hade handlat hem tekniska prylar och bilar..Då hade minsann INGEN klagat..


Idag har jag ett fullspäckat schema.. Hemmet skall förvandlas från sluskigt och halvfärdigt, till skinande rent och färdigt.. Nää, Gud ska inte komma hit och utföra mirakel.. Jag ska utföra dom själv...Jag är faktiskt lite som Gud..En blandning av Gud, Ernst K..och Judy Garland. Filip tycker att jag är lite (mycket) som Darth Vader också..och det är kanske inte helt osant..(finns ett gammalt blogginlägg Judy vs Darth..).En ganska bra blandning ändå..  



Bilder från google.se


Jenny


Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards