Alla inlägg den 26 september 2010

Av Jenny - 26 september 2010 20:30

Nu har jag beställt min koordinat från www.wallstyle.se Jag valde en som var 90 cm lång. Tanken är att jag ska ha den till vänster om tvn.. Hoppas det blir bra.

 

När jag ändå var inne på sidan var jag bara tvungen att beställa en ny soptunnedekal också.. En vit sådan.. Den kommer sättas på en stor svart soptunna. Det var nära att det hängde med en miljon andra dekaler också.. MEN jag hade vett att lägga band på mig själv..Jag köper dom sen  

 

Dom har så himla mkt fina dekaler, till väldigt bra priser.. Sen är dom ett företag som levererar så där snabbt också. Det gillas!!

  

Nedan följer några av mina favoriter.Vissa känner ni igen från vårt hem..

 

MonsterMonster 8Tass Tass

 

Compact Cassette Out of the BoxSymbolHit Dit DitåtRecyclingStjärnorFjärilarHajen

Ni vet väl om att man kan specialbeställa texter också.. Min text i sovrummet kommer från www.wallstyle.se

Shoppa nu loss!!


Kram Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards