Alla inlägg den 12 september 2010

Av Jenny - 12 september 2010 15:04

Som alla antagligen vet vid det här laget är min karl en Elvis imitatör.. Under oktober månad kommer han köra konserter/krogshow i Örebro tillsammans med: ett super band, två jätteduktiga körtjejer, en Jonny Cash snubbe och en Bruce Springsteen snubbe.. Jag råder verkligen ALLA att gå på detta.. Jag kan lägga upp mer info om det sen.. Biljetter finns att köpa på ticnet.


Jag gillar Elvis jättemycket.. Jag gillar även min karl, Filip jätte, jätte mycket.. Nåt jag dock inte gillar är Elvis hem.. Graceland.. Det suger fett.. Vem i hela vääääärlden skulle vilja inreda sitt hem så???? Jo, det ska jag tala om.. Förutom Elvis då.. så finns det en till.. FILIP.. På allvar tror han att vårt hem skall se ut så här om fem år..


 

Stor risk liksom.. att vårt hem skulle förvandlas till det här....eller ja..det gäller väl att jag inte gör några längre resor..

Jag säger bara BIG No NO för Graceland..


Jenny


Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards