Alla inlägg den 23 september 2010

Av Jenny - 23 september 2010 19:35

Ikväll var verkligen en toppen kväll. Filip är iväg på sitt sista rep inför Elviskonserterna.. Jag är alltså hemma själv med båda barnen.. Mysigt i vanliga fall. Men INTE när man har en infektion i kroppen som gör att hela skallen snurrar så man mår illa.. Då lockar bara sängen!!


Våra barn har alltid varit superlätta att lägga för natten. Det låter skrytigt.. men det är faktiskt så. Felix lyssnar alltid på saga på sin cd spelare, oftast Televinken (känns oerhört pedagogiskt och bra) och Hilda nöjer sig med sin nersölade gosedjurshund som hon fått av sin Farmor.. Farmor har tom köpt en extra just för att vi ska ha en när den andra skall tvättas eller glöms på dagis..Mkt snällt och praktiskt.


Ikväll när jag tyckte att alla barn snällt skulle läggas, jag kunde gå och vila skallen, jag orkar jobba hela helgen.....

Då visade det sig att BÅDA Hildas hundar var kvar på dagis, mkt opraktiskt..Som om inte det var nog vägrade Felix cd spelare att fungera.. En konflikt med en 6 åring ang en ickefungerande cd spelare.. som enligt honom säkert skulle funka imorgon...(daaah), SAMTIDIGT som en 1 åring skriiiiker i rummet brevid efter sin äckliga gosedjurs hund...ÄR INGEN BRA KOMBINATION FÖR EN SNURRIG SKALLE.....

 

Jenny

Av Jenny - 23 september 2010 14:14

Saker att älska från www.anyhow.se


DRAGSPELSLAMPA,MINDREKLÄMLAMPA I KROMTERMOS MED BAMBIPLÅTBOX GRÖN BLOMMA blafre 

MINIROBOT EASELBACKPLÅTROBOT-SPACE i GULDROSA STOR PLEXIHYLLABORDSLAMPA,LITEN CREME

DRAGSPELSLAMPAJIELDÉ SVART BORDSLAMPAJIELDÉ ÄPPLEGRÖNMATTSVART INDUSTRILAMPA

PORSLINSKNOPP MED BOKSTAV TrendkompagnietPORSLINSKONSERVBURKSCOOTER I 4 FÄRGERHARE LIGGANDE-GRÖN

5 PAPPÅSAR HEJBOLLKROK GULMAGNETER 1-103 STORA MAGNETER

MAGNETER VECKODAGARTIDNINGSFÖRVARING TrendkompagnietTRE STORA BOXAR I TRÄDUALIT BRÖDROST FÖR 2 SKIVOR

DUALIT ELVISPMJÖLKKANNA selettiPALL-DULTON VISDOMSTAND,SVARTTALLRIKSHYLLA VARMROSA


Ingen levererar så snabbt som www.anyhow.se


Dessutom öppnar dom butik i Göteborg.. Så jag tycker absolut att ni ska klicka in och shoppa loss på "flyttrean".


Jenny


Av Jenny - 23 september 2010 10:17

Många frågar om jag inte kan lägga ut mer bilder på mitt/vårt hem.. Så nu gör jag det.. Ni får dom i en enda röra eftersom jag har blivit så där snurrig igen.. Alltså sjuk snurrig..typ yrsel..Jag LOVAR att det kommer lite nya bilder..sen:)

Dessa får ni till att börja med.

                                                                                     

Ni fick lite gammel gammalt också   


Ha en bra dag, ses kanske i em..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards