Alla inlägg den 22 september 2010

Av Jenny - 22 september 2010 10:59

En kollega till mig utger sig för att var HELT ointresserad av inredning.. eller rättare sagt, säger sig inte ha nån känsla alls.. NU har jag konstaterat att detta inte alls är sant..Bara ljug!! Tidigt i höstas var vi på tippen med jobbet, för att slänga massa gammalt skräp. Då hittade hon ett suuper fint matbord som någon slängt.. Alltså det var inte fint, men det hade potential.. Ingen okunnig inrednings människa hade kunnat se potentialen..!!Detta bord sörjer hon fortfarande..för man får ju inte ta sånt som andra slängt.. 


Härom dagen tipsade hon mig om Therese Sennerholts tavlor.. Jag kan inte mer än att älska dom Speciellt den här:

Kan en tavla passa bättre hos mig än den här??? Den är som gjord för mig (framförallt ur choklad synpunkt). Så alla ni som klurar på vad ni ska ge mig i fördelsedags present den 16:e november.. kan klicka in och beställa den här    

Ni som bara vill köpa en tavla av henne kan förståss också klicka in..


Jag kommer bli sååå glad


Kram på er..

Jag har fortfarande sjukt ont i huvudet... men känner mig lite bättre..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards