Alla inlägg den 13 september 2010

Av Jenny - 13 september 2010 13:28

Det finns vissa bloggar som jag är helt beroende av.. Sånna som skapar mer behov.. Alltså dom borde inte göra annat än blogga.. just för att dom underhåller mig..


Det är förståss:

Fru sätterlund inspirerar sjuuukt mkt..

Knivlisa är helt gaaaalen..och kul..

Dansbandsfrun..får mig att känna mig hyffsat normal..

 

Men nu har jag faktiskt snart inte råd att följa Fru Sätterlunds blogg längre (givetvis kommer jag ALDRIG sluta följa hennes blogg I looove it..). Idag tipsade hon om dessa suuuuuper söta te muggar.. Jag som inte ens dricker te...

  


Nu bara måste jag ju ha en sån.. Fast jag tror att jag kommer sätta en blomma i min mugg (shit..fick lite tantkänsla..sätta en blomma i muggen..) Det kommer bli sjukt hemtrevligt..


Jenny


                      

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards