Direktlänk till inlägg 28 augusti 2010

Tapetångest..

Av Jenny - 28 augusti 2010 08:38

Jag har värsta tapetångesten.. Jag tänker tapeter, pratar tapeter,drömmer tapeter. Jag tror faktiskt att jag håller på att bli helt tapetknäpp.. NU har jag helt tänkt om.. Bubbles prickarna känns så stora för vår takhöjd.. Därför har jag tänkt att kanske köra på denna, hela väggen i matrummet stället..

Är jag helt GALEN om jag gör det?? Grejen är att man kommer se Mudesty tapeten från detta rum, och det känns som att denna skulle funka bättre ihop med den.. Om jag ändå hade ett datorprogram så jag kunde lägga in rummet och se det hela färdigt.. Fast det kanske är fusk.....?   Det blir det nog prickigt på mdf skivan i köket istället...


TROR jag...


Jenny

 
 
Ingen bild

Josefina

28 augusti 2010 11:50

Tycker du tänker helt rätt!!
Det skulle ju va skit tråkigt om man aldrig
vågade vara galen!!
Jag tänker alltid "hur skulle alla andra göra" och så gör jag helt tvärtom!!
/ Josefina

Jenny

28 augusti 2010 14:17

BRA motto:)

 
Ingen bild

Smill

29 augusti 2010 09:52

Vilken e den svartvita tapeten? Först trodde jag att de är osborne n little? Hur som e den från o&L sjukt snygg! Jag var lite inne på den här hemma sen ages...

http://www.tapetorama.se/display.php?item=11111&category=Wallpaper

Jenny

29 augusti 2010 14:00

Hej.
Den svartvita jag lagt upp är från Midbeck bubbles katalogen.. Jag tror det får bli den imatrummet.. Eller är jag ding??

Kram jenny

 
Ingen bild

Jo

29 augusti 2010 19:24

Tror den svartvita blir helt fantastiskt, kör på den tkr jag:)

Jenny

29 augusti 2010 21:52

Du manar den svart vita randiga eller??

 
Ingen bild

Smill

30 augusti 2010 08:29

Kollade in kollektionen på hemsidan. Den är jättefin! Go for it! Hoppas den inte blir för psykedelisk för ögonen bara.

Jenny

30 augusti 2010 09:04

Nä.. det är just det.. Jag tror inte att den blir det när den kommer upp. Jag såg en pytteliten bild på den och då gjorde det nästan ont i ögonen.. Men ränderna är ju ganska stora irl.. Annars får jag väl göra om efter ett tag;)

Hur går det för er??
Kram Jenny

 
Ingen bild

SMill

30 augusti 2010 11:29

Ja man vet ju inte förrän man har provat. Det är bara pengar o tid!!! ;). Jorå det går faktiskt bra hos oss. Vi har byggt om köket o målat om golven på semestern. (hmmmm). O så har min kära man gjutit grymma stegplattor till entren. Jag har inte lagt ut bilder på SR p evigheter. kanske e dax snart. O bloggandet...jag suger på det!

Jenny

30 augusti 2010 14:21

Åhh vad spännande.. Nyfiken jag blir. Du väntar förståss med uppladdningen så du blir den 200 000e;)
Börja blogga igen.. Jag behöver en ny rolig blogg att följa..Säg till när du laddat upp bilder.. och tapeten.. Jag beställde min tapet idag. Dom lovade att jag skulle ha den tills på onsdag.. Så jag hoppas den är på plats på torsdag.. Håll tummarna för att jag inte gör bort mig..;)
Kram Jenny

 
Ingen bild

Smill

30 augusti 2010 11:30

Jag har ett litet tapetdilemma jag med förresten...ska lägga ut bilder så får du säga din åsikt. tjing igen

Jenny

30 augusti 2010 14:21

Ja visa så jag får se:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards