Alla inlägg den 4 augusti 2010

Av Jenny - 4 augusti 2010 21:49

Det tar sig, det tar sig.. Snart är det ett färdigt trädäck.. I looove.. Dock åker pappa hem imorgon em. Så tanken är att jag och Filip ska avsluta det hela.. Det VI ska göra är att lägga dom sista brädorna som saknas. Sätta plank  på sidorna och bygga en liten trapp i enden. Det KAN bli så att det slutar i skilsmässa..Utemöblerna är bara skräp. Bortse från dom tack!!

  

Något vi inte tänkte på, var att taket blir lite väl lågt.. TYPISKT!! Det får vi åtgärda nästa sommar..

Men det gör inget.. Jag sipper måla. Sen kan vi ju få det som vi vill ha det. Det blir super...nästa vår/sommar.... 

Huvudsaken är att vi hinner med en kräftskiva i höst  .


Jenny

Av Jenny - 4 augusti 2010 20:54

Faktum stommarna finns att köpa som stående eller liggande.. I vardagsrummet har jag liggande. Annars blir det fel med hyllplanen. Men måttet är fortfarande det samma.. Sen har jag en måttbeställd bänkskiva liggandes på.

Lycka till..


Jenny

Av Jenny - 4 augusti 2010 13:56

Slänger in en ny FANTASTISK länk i länklistan.. Det är framförallt stolar/pallarna jag är förtjust i..


http://www.poshliving.se/


Jenny


Av Jenny - 4 augusti 2010 12:54

Svar till Elin..

Alla min Faktumstommar som jag visar på bilderna är i måttet 40x70 cm. Men det går förståss att använda sig av andra mått.. Själv funderar jag på att göra en tv bänk på övervåningen av Faktum fläktskåp..Då är måtten 57x60 cm istället..

I Hildas rum, gästrummet och sovrummet har jag måtten 92x40 cm.. Kanske kan fota det också så ni får se.


Kram Jenny


Av Jenny - 4 augusti 2010 10:57

Jag har två barn och en massa vett i huvudet..= jag undviker att gå på stan att och handla med dom..

Idag kom mina skattepengar.. det har jag firat med att shoppa loss på www.barnvanligt.nu

Webbshopping är det bästa som finns..

Allra bäst är det med dom webbshoppar som levererar mega fort.. www.anyhow.se är nog snabbast i världen.. Men www.sovtex.se var också snabba.. Betällde det svart moln spjälskyddet därifrån..

 

Detta beställdes idag..till Hildas rum..

Dinon som jag pratade om häromdagen..

Klicka för att förstora bilden

denna söta lilla väska..

Klicka för att förstora bilden

och en sparbössa..Uggla..fast i rosa..

 

En ny tamtam.. Hade en vit på Hildas rum, tyckte det såg lite tamt ut.. så nu byter vi den till en rosa ist.. Den vita sålde jag till mamma.. Mkt praktiskt..

Pall TamTam, rosa

Hoppas verkligen hon kommer gilla rosa.. För hennes rum kommer se ut som ett tuggat Hubba Bubba med jordgubbssmak...

 

Jenny

 

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards