Alla inlägg den 11 augusti 2010

Av Jenny - 11 augusti 2010 20:45

Okej.. Nu är jag sjuuuukt suuugen på att tapetsera.. Råkade googla på värsta shyssta tapeterna..

Midbecs kollektion Bubbles.. I looove.. Jag har genast fått ypperliga ideér till lilltoan och matrummet OCH mdf skivan i köket.. Tror ni Filip är med mig??? NÄ inte ja heller.. TUR att jag snart fyller år (3 månader..suck) För visst kan man önska sig tapeter..??!!

 


Jenny

Av Jenny - 11 augusti 2010 19:56

Det svarta kakel "subtitutet" är ett svart golv med text på. Finns att köpa på Bauhaus. Har för mig att det kostade 299:- / kvm eller nåt.


Jenny

Av Jenny - 11 augusti 2010 12:03

Stolar..


Jag fick ett super bra tips på stol til Hildas rum.. Men så var det det där med priset.. 1000 spänn känns mkt för en stol till barnrummet..


Men jag är bra sugen på nån av dom här..

Klicka för att förstora bilden

Finns på www.barnvanligt.nu


eller en sån här..I LOOOOVE..

 

från www.urbanliving.se

 

Annars är det då Milla från www.mio.se ..

Milla

Den är söt och har ett bra mkt bättre pris..

Meeeeen den turkosa stolen från Urbanliving hade varit perfa... Får tänka(/spara) lite....

 

Efter att jag fått hem den cerisa Tamtam pallen..känns det som om rosa stol går fet bort.. det lutar mer åt turkos eller svart.. Mest turkost.. Jag kanske ska köra room by room-Hildas rum idag.. dvs om ni har överseénde med att vissa saker saknas..(typ en gardinstång och en stol)..

 

Jenny

 


Av Jenny - 11 augusti 2010 11:40

Igår kom alla mina prylar från www.barnvanligt.nu JAG ÄLSKAR DERAS GREJER..Jag vet att jag är tjatig..men dom har sjukt fina grejer.. Kvalitetsprylar..Inget tjafs och krafs liksom.. Jag fotar prylarna på plats under dagen.. Nu ska jag bara återhämta mig efer dagens dagispass först..


Ni som undrar hur det går.. Bra, bortsett från att Hilda är sjukt mammig, och att hon trillade och fick VÄRSTA fläskläppen..Trillningen var mitt fel.. Jag trodde att hon skulle kunna gå nerför en backe/ramp.. Korkad!!! Jaaa, jag vet. Men jag är liksom sjuuuut blond nu efter sommarens soliga dagar..Lite som Pamela Anderson..


Pamela..eller jag menar Jenny

Av Jenny - 11 augusti 2010 11:32

Svar:


Ang tv bänken:

Den är gjord av fem stycken liggande Faktum köksskåpsstommar. Sen har jag måttbeställt en bänkskiva som jag lagt på. Inne i skåpen har jag borrat hål så man kan dra alla sladdar snyggt.


Ang randig vägg:

Bästa sättet är att tejpa med maskeringstejp, OBS användvattenpass. Dra blyerts streck före tejpningen. Då blir det inte så trassligt med tejpen.. För att få riktigt bra ränder utan rinn.. Målar du skarven/kanten på vid tejpningen med bottenfärgen. Alltså den färgen som du har i grunden på väggen. Ska ränderna gå ihop med olika färger, målar du (efter att den tidigare randen torkat) ytterst i tejpningen med den tidigare färgen.. Oj vad svamligt detta kändes. Hoppas du förstår. Du kan säkert googgla bilder på detta.. Jag googlar allt;)


Lycka till.


Jenny


Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards