Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Jenny - 24 augusti 2010 22:56

Ibland hittar man saker som man bara MÅSTE ha.. Vad gillar ni detta grytunderlägget..? Finns att klicka hem här Jag är hel förtjust..


Eller denna ljuvliga godisskålen..klicka här


Skål av glas på fot Grön, House Doctor


Eller vad säger ni om den här.. Sjukt bra till alla badleksaker och schampo/tvålflaskor..Ni måste klicka in och kolla alla häftiga funktioner..Jag vet faktiskt inte längre hur jag ska kunna leva utan denna;)

Frog Pod, Förvaring för badleksaker och schampo, Boon


Eller varför inte en jätte donut..klicka här..


Sit on It Donut 120 x 45 cm, Grön


Alla prylar hittar du på en av mina favorit webbshoppar.. www.inreda.com


Jenny

Av Jenny - 24 augusti 2010 18:09

GISSA vem som glömde hämta Midbeck katalogen???!!! Ja, jaaa... han hämtade iaf ungarna på dagis.. Man får vara glad att han inte glömde dom..

 

Jenny

Av Jenny - 24 augusti 2010 13:10

Det är alltid kul med lite nya roliga projekt.. Nu har jag/vi fått ett erbjudande som sätter fart på mig igen:) Det behövde jag verkligen.. Ni får veta mer om det sen..när det är mer officiellt..


Idag får jag hem MIdbeck katalogen med Bubbles tapeterna (Filip åker innom tapetaffären och hämtar hem den på vägen hem från jobbet..Dvs. OM han inte glömmer det...).. I looove.. Sen ska vi bara hitta en som vi gillar båda två.........det var just det.. Troligtvis kommer det sluta med att "Diktator Jenny", jag alltså, kör över den stackars mannen och gör precis som hon vill..Det brukar bli bäst så..

Nu drar jag till jobbet..Nattpass.. Men imorgon kan jag fota tapetalternativen.. så får ni hjälpa till och tycka..


Det kanske är några som undrar hur det går med altanen.... Det står fetstill.. Det har inte hänt nåt sen min pappa åkte härifrån.. Vi har bara inte tid.. Troligtvis slutar det medd att nån hantverkare får komma hit och fixa det sista..


Kraaaam Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards