Alla inlägg den 1 augusti 2010

Av Jenny - 1 augusti 2010 22:20

Det kanske är tråkigt.. Men jag bjuder på lite mer gammalt..

Här har vi: 

VARDAGSRUMMET..

Vi bodde där drygt ett år.. Men jag hann visst ändra en hel del ändå.. Det renoverades förståss ganska mkt..

            

       

Denna bilden kom faktiskt med i Styleroomboken..Kul!!! Farmor och Farfars gamla stol gjorde sig väääldigt bra där. Tack till dom för att jag fick den guldklimpen.

    

HALLEN...

    

Felix gamla rum..

       

Fast det hände ju bra mkt mer i det där rummet innan vi flyttade.. Kolla in Styleroom länken i länkningslistan-Hemma hos oss..

  

OCH så har vi tidningsstället som nu mer pryder dom flesta hem  


Får se om jag kan få till lite nya "hemma hos oss" bilder imorgon (är ensam med två barn och en morfar..så vi får se om jag får möjlighet att fota i lugn och ro). Det är alltid kul att jämföra det gamla med det nya  


Jenny


Av Jenny - 1 augusti 2010 12:52

Jag hittade bilder från gamla lgh.. Så här i efterhand ser det ju faktiskt ganska trevligt ut.. Meen ni vet ju hur jag är.. Måste ju ändra och testa nya saker..  

Så här såg det iaf ut i vår gamla bostadsrätt. Vissa av er känner säkert igen det från nåt gammalt album på Styleroom.se


    


Jenny


Av Jenny - 1 augusti 2010 11:11

Igår hade vi tur med vädret.. Idag kanske inte Gud ä med oss på samma sätt..  

Pappa är effektiv som 17. Filip vet ni ju hur han är... Men det kändes ändå som att han la i en extra växel igår..

  

En hårt arbetande far..

  

En hårt arbetande man....eller?????

  

Bilden blev en aning suddig pga av att jag fick en fnitterattack..(jag är nämligen fortfarande 14 år i hjärnan..) Han är faktiskt helt störd min Filip.



Jag tänkte omstrukturera bloggen lite.. Eller rättare sagt styra upp den.. Får se hur jag får till det..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards