Alla inlägg den 5 augusti 2010

Av Jenny - 5 augusti 2010 19:12

Nu är altanen så gott som klar.. Eller..?? Så kanske man inte kan säga när det visat sig att man måste riva hela taket och göra om det/höja det.... Men ändå.. Det fattas exakt 6 brädor till trädäcket som vi köpt för lite..RETLIGT. Sen ska det läggas sten i kanten runtom. SEN ska jag och Filip utföra skilsmässouppdraget... Bygga ett trappsteg runt altanen.. Det ska bli spännande. Frågan är bara var vi ska hitta tiden.. Jag menar.. nu sätter ju allt igång igen: jobb, dagis, fritids skola mm.. From nästa vecka rullar allt på..

I morgon ska vi iaf komplettera med de saker som fattas..Då har vi åtminstonde allt hemma så vi kan köra igång när vi tycker det passar. Trädäcket är helt fantastiskt.. Det blev mkt större än jag trott. MKT bra!

Nu kan man lungt säga att min pappa är en

 

 SUPERHJÄLTE!!

 

 

Som tack fick han en helkroppsmassage. Jag tror han kan behöva det!!!!!


Jag lägger inte ut fler halvfärdiga altanbilder. Ni får vänta tills den ser liiite mer anständig ut. Har ni tur...kanske ni får komma på kräftskiva  

Dvs OM trappsteget blir klart.


JENNY

Av Jenny - 5 augusti 2010 09:16

Det är inte så där förfärligt långt kvar tills jag fyller år ....November... Jag har redan nu hittat en miljard grejer jag tänkt önska mig i födelsedagspresent.. Eller som jag ska köpa sen, när jag tjänar obegränsat med pengar..

DLM BORDCLEAR TABLEOVERTIME

HEE LOUNGE CHAIRTOLIX BARPALL H70SIGNAL


Allt kommer från gårdagens länk..

www.poshliving.se


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards