Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Jenny - 16 augusti 2010 21:52

Nu har boggplatsen.se festat till det så mkt att man kan välja vilken FÄRG man vill ha på texten när man skriver.. Så nu kommer alla mina inlägg vara ROSA..Nää skojar. Men jag var ju tvungen att testa lite  

 

Jenny

Av Jenny - 16 augusti 2010 20:12

Jag får ofta frågan vart jag har köpt Felix säng.. Så nu berättar jag för alla.. Det är IKEAs "Kura" säng. Ser ut så här..Gansa ful tycker jag.. Kan inte för mitt liiiiv förstå att dom inte tillverkar den i vitt?

KURA Vändbar säng mörkblå Längd: 209 cm Bredd: 99 cm Höjd: 116 cm Madrasslängd: 200 cm Madrassbredd: 90 cm

Och den blev (ni har sett den förrut) så här..

barnrum,loftsäng,vitt,svart,barbapappa,fladdermus,<br />mumie,brevlåda,alfabet,wallies,prickigt,cup cakes,kuddar,guld,tassar,växter

GANSKA mkt bättre tycker jag.. MEN så pilligt och svårt att få det att bli bra..

NU i efterhand har jag hittat andra superbra sängar som ser nästan likadana ut..


T ex. den här från Mio

Snow


Eller den här från www.haléns.se


Jenny


Av Jenny - 16 augusti 2010 20:04

Idag var första dagen på jobbet efter 9 veckors ledighet.. Det känns faktiskt toppen att börja jobba igen. Man får dock inte lika mkt gjort här hemma... Hallväggen väntar fortfarande på att bli klar..hatar när dt drar ut på tiden pga av för lite material.

Däremot kom Hildas nya spis idag.. Så nu lagar hon mat med stil..Jag får fota det imorgon när det finns ljus...:)


Hoppas ni haft en bra dag.


Förresten.. Nu har det kommit en ny funktion här på bloggplatsen.. Man kan svara direkt på era kommentarer..utan krångel. Så nu LOOOOVAR jag att svara på en gång.. Inget..jag gör det sen...och så glömmer jag bort det..  



Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards