Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Jenny - 9 augusti 2010 20:07

Jag letar fortfarande stolar till Hildas rum. Jag tackar för tipsen.. Magis stol var exakt den typ av stil på stol jag var ute efter..

 


Dock verkar den inte finnas i den färg jag vill ha.. Jag hade tänkt mig en mörkrosa/ceris eller svart..   Bara för att vara petig liksom..


MEN jag hittade nåt annat som jag blev HELförtjust i.. Undrar dock vem som skulle tycka det var roligast.. Mamma(jag) eller barnen..??

 

Villa Julia koja från Magis..

 

Tänk här skulle jag kunna tapetsera och måla i evighet.. Hilda skulle nog gilla det.. tror ni inte det????

 

Prylarna hittar ni på www.mobelvarlden.se

 

Jenny

 

Ps..Felix mår bra..Ds.

Av Jenny - 9 augusti 2010 17:04

Idag har vi varit på sjukhuset med Felix för efterkontroll av funktionen av hans njurar.. Det blev lite mkt med det.. Därför skjuter jag upp dagens room by room tema tills imorgon. Hoppas ni har överseende med det..

 

Kram Jenny

Av Jenny - 9 augusti 2010 01:11

Jag sitter uppe mitt i natten och googlar.. Google har blivit min nya last i livet/min nya hjärna.. Egentligen är jag ute efter stolar till Hildas rum. Stolar som inte är så där fjantiga med prinsessor på och sånt. Hittar dock inget jag hade tänkt..Tips mottages..

DÄREMOT hittade jag detta sängbordet.. JAG ÄLSKAR ......

Sängbord metall

Finns att klicka hem på www.designtorget.se

Så Filip.. det är bara att gå in och klicka hem två stycken  

Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards