Alla inlägg den 28 augusti 2010

Av Jenny - 28 augusti 2010 11:29

Nu kan man vinna en gul sån här på Styleroom

Det enda du behöver göra är att vara den som laddar upp den 200 000:e bilden..


Klicka in här och läs mer.

Man får även boken "Som hemma" där jag och delar av mitt hem är med   

Glid in och ladda upp...Jag ska iaf göra det..

för JAG vill gääärna vinna en gul stekpanna..


Jenny

Av Jenny - 28 augusti 2010 08:38

Jag har värsta tapetångesten.. Jag tänker tapeter, pratar tapeter,drömmer tapeter. Jag tror faktiskt att jag håller på att bli helt tapetknäpp.. NU har jag helt tänkt om.. Bubbles prickarna känns så stora för vår takhöjd.. Därför har jag tänkt att kanske köra på denna, hela väggen i matrummet stället..

Är jag helt GALEN om jag gör det?? Grejen är att man kommer se Mudesty tapeten från detta rum, och det känns som att denna skulle funka bättre ihop med den.. Om jag ändå hade ett datorprogram så jag kunde lägga in rummet och se det hela färdigt.. Fast det kanske är fusk.....?   Det blir det nog prickigt på mdf skivan i köket istället...


TROR jag...


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards