Direktlänk till inlägg 30 september 2010

Dags att önska mig...

Av Jenny - 30 september 2010 20:57

Snaaart..om typ 1 1/2 månad fyller jag år..(Jag vet att jag börjat tjata om det).. I år hade jag tänkt att bara önska mig billiga saker som liksom är lite mer överkomliga i pris.. Men nu när jag tänkt efter lite.. så har jag kommit fram till att det inte finns så mkt billiga saker som jag önskar mig.. Jag menar dom köper jag ju själv.. Saker som jag ÖNSKAR att jag hade, är ju saker som är lite mer ouppnåliga..pga sitt pris.. 


Därför tänkte jag nu önska mig nåt, som för sin typ av grej, är billig.. men för min plånbok, just nu ouppnålig.. Den här..


Visst är den snygg... Den är veeeerkligen jättebillig med tanke på hur stor och rymlig den är.. Finns att köpa HÄR 


Jenny

 
 
Ingen bild

Madde

30 september 2010 21:18

den finns här hemma och är grymt fin och bekväm...så KÖP DEN ! =) hihih

Jenny

30 september 2010 21:56

Åååh så avis jag blir... Hur är den i tyget?? Kvalitén och hållbarheten..?

 
Ingen bild

Lisa

1 oktober 2010 09:27

Det finns en liknande på Mio som heter Liverpool för bara 9900 kr. Minst lika fina och något större tror jag. Kolla hemsidan, tyget på bilden ser grått ut men är svart. Ett tips bara!! Men den var fin och jag hoppas du får den! :)
/Lisa

Jenny

1 oktober 2010 12:54

Hej.. Det blir nog ingen soffa här.. Vi har gemensam ekonomi.. vilket innebär att om min plånbok säger nej gör även mannens det.. Men tack för tipset:)

Jenny

 
Sara Bergman

Sara Bergman

1 oktober 2010 13:38

Jag har ett litet badrum med orange plastmatta till golv ..
Supersvårt att inreda mitt badrum och behöver tipps

http://dontworrybehappy.bloggplatsen.se

Jenny

1 oktober 2010 14:36

Hej. kan du inte lägga ut bilder på styleroom.se Det är lite lättare att komma med förslag om man har en bild av hur det ser ut..

Kram jenny

 
Annica

Annica

1 oktober 2010 18:47

Jag som precis tänkte fråga vad du önskar dig! Hur många ville du ha, sa du?
Kram!

http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

Jenny

1 oktober 2010 18:58

Två blir bra:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards