Direktlänk till inlägg 24 september 2010

TÄVLING!!

Av Jenny - 24 september 2010 08:46

Eftersom jag tycker att det är så himla kul med tävlingar.. så har jag ordnat en ny tävling.

Denna tävlingen är i samarbete med www.wallstyle.se

Detta kan du vinna:

    

  Worldmap i valfri färg..

och en

  

Koordinat 

(på hemsidan kan man leta fram exakt koordinat till sin adress, lätt som en plätt)

mkt bra om man skulle tappa bort sig själv..   

Så här gör du:

Kopiera inlägget och lägg ut på din blogg, länka till tävlingen..= 1 lott

Ni som inte har någon blogg kan kopiera inlägget och maila det till fem av era vänner.

Svara rätt på frågan: Vilken är Jennys absoluta favorit kändis? = ytterligare en lott.

1. Lasse Berghagen

x. Bruce Willis

2.Patrik Dempsey

(Ps..svarar du fel på frågan kan du fortfarande vinna på första lotten!! Vem som är min absoluta favoritkändis kan INTE överklagas!!!)

Tävlingen avslutas Fredagen den 1:a oktober.

 Snällaste wallstyle ger även mig en koordinat för att jag ordnar tävlingen.. Det tackar jag såå   -ligt för.

Jenny


Tävlingen är avslutad.. Rätta svaret på frågan var förståss Bruce Willis..Vinnaren blev Isa med bloggen rustaupp



 
 
Ingen bild

Lisa

24 september 2010 09:46

Eftersom jag ej har någon blogg så hoppas jag att jag får 1 lott om jag bara svarar på favoritkändisen? Jag tror det är Lasse Berghagen!

Mvh Lisa

Jenny

24 september 2010 09:56

Rätt svar på frågan ger en lott:) Jag tänkte nyss på er som inte har en blogg.. Får nog lägga in en ytterligare ett alternativ, att man kan maila fem vänner och tipsa om tävlingen.
Kram Jenny

 
Ingen bild

Hannah

24 september 2010 10:32

HAR SKICKAT LÄNKEN TILL 10 VÄNNER NÄR JAG ÄNDÅ VAR I GÅNG!! GISSAR ATT FAVVO KÄNDISEN ÄR PATRICK DEMPSEY, VEM GILLAR INTE LÄKAR SERIER!!!
HOPPAS JAG KAN VINNA ANNARS FÅR MAN VÄL TRÖSTA SIG MED ATT MAN HAR TUR I KÄRLEK!!! HOPPAS JAG VINNER KARTAN NEJ, KOORDINATER, NEJ JAG VET INTE DE VAR FINA BÅDA TVÅ HOPPAS JAG VINNER NÅGOT!!!
TACK FÖR EN ROLIG, SNYGG OCH UNDERHÅLLANDE BLOGG.
"ATTBROPÅ" FREE WILLY, BE EN MAN STOPPA IN EN BEBIS INNANFÖR TRÖJAN, ÄTA FÖR TVÅ I NIO MÅNADER SÅ FÅR VI SE VEM HAN LIKNAR!!!:)
KRAM HANNAH

Jenny

24 september 2010 11:57

Tack för ditt deltagande:) OM man vinner, vinner man både koordinatorn OCH kartan!! Så bra tävling är det;)

 
isa

isa

24 september 2010 17:40

Jag vill tävla och satsar på maximalt antal lotter denna gång!!

Svaret på din favoritkändis tror jag är:
x. Bruce Willis
Då jag har lust läst alla dina inlägg bör det vara han!!
Jag länkar även från min blogg!!!
Hoppas på tur :)

http://rustaupp.blogg.se

 
Ingen bild

Maria

24 september 2010 20:51

Hurra!!!

Vilken bra tävling! Jag mailar genast 5 vänner eftersom jag inte har en blogg

När det gäller tävlingen kör jag uteslutningsmetoden!! Hittills har ingen röstat på Bruce Willis så då gör jag det! Dessutom är han faktiskt ganska cool fortfarande, trots att börjar bli en "gammelgubbe" ;)

Mvh Maria

 
Sofia

Sofia

24 september 2010 20:52

Hej Jenny! Har följt din blogg länge nu och älskar hur du inreder! Älskar även just de här två "väggprydnaderna" som jag har varit på väg att köpa i flera månader nu men inte blivit av! Nu ska vi göra nytt kök och då måste dessa två bara finnas där! Gå in på min blogg och läs vad jag har skrivit om dig där. ;)

Rätt svar på frågan är förstås: Lasse Berghagen! :)

http://sofias-liteomallt.blogspot.com

 
Ingen bild

Niklas

24 september 2010 22:24

Eftersom att jag är din favoritstorebror lovar jag att inte ställa upp i tävlingen, så att du får chansen att vinna själv =) Dessutom känns det som fusk om jag ställer upp eftersom att jag känner igen en fråga ifrån tävlingen på "perukfesten" ( topp 3 fester jag varit på förresten ).....kommer inte riktigt ihåg vem/vilka som vann ASG. Lycka till alla tävlingssugna // VBSB

 
Uffe

Uffe

24 september 2010 22:31

Jag tror det är Bruce Willis:Har nu skickat länken till mina vänner.Hoppas på mej-
Kram

http://UR

 
Ingen bild

Linn. W

24 september 2010 22:38

Hej Jenny !
Jag är jätte gärna med på denna tävling så jag har meilat 5 personer och så gissar jag på att din favorit är: Bruce Willis.
Vill också säga att jag gillar din stil på hemmet, tittar in lite då och då. Men för blyg för att skriva så jag passar på nu=)
Mvh Linn.

 
Lessi

Lessi

24 september 2010 23:03

Hej! Har länkat till tävlingen och jag tror att svaret är Lasse Berghagen.

Trevlig helg!

http://hemborgen.blogspot.com

 
monica

monica

25 september 2010 09:44

är med och tävlar om sånt pris!
länkar i bloggen och chansar på att din favoritkändis är
2.Patrik Dempsey!
Ha en trevlig helg!
/monica!
monniem@live.se

http://blaklinten.blogg.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

25 september 2010 10:53

I DID IT!!!! Lyckan är total, för jag tror jag klarade det. (fast det blev lite konstigt med rubriken inne hos mig) hahaha
Men jag är med och jag har länkat och jag säger LASSE BERGHAGEN som svaret på din favvokändis. kram o ha en häääääärlig lördag!!!

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
Karoleen

Karoleen

25 september 2010 12:26

Hej, vilken underbar tävling. Jag har länkat: http://karoleen.blogspot.com/2010/09/jane-pain-wallstyle.html

Jag tror att svaret är Bruce Willis, för som du säger i något inlägg, Lasse berghagen är idolen, men Bruce Willis är ju lite Coolare =)

http://blogg.karoleen.se

 
Anna

Anna

25 september 2010 13:25

Jag vill oxå vara med...har länkat från min blogg
http://spattanjansson.blogg.se/2010/september/tavling-varlden.html

Det var en knepig svåra men jag chansar med på Bruce...eller Lasse...äsch jag kör på Lasse, han måste ju vara kungen :)

http://www.spattanjansson.blogg.se

 
Bella

Bella

25 september 2010 14:52

Jag tror att lasse berghagen är din favvis :)

http://bellizimo.blogg.se

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

26 september 2010 18:19

Jenny, ska jag länka o lägga det HÄR på kommentaren? ser att en del har gjort det? jag har ju länkat TILL företaget från min blogg, räcker det?
Jag borde få en extra lott för att jag har färre hjärnceller än andra... ;)
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

26 september 2010 20:26

Haha.. ja det får du en extra lott för. Man ska ju tänka på dom svaga i samhället;)
Åhh tänk vad glada företaget bllr:)

Kraam

 
Erica

Erica

26 september 2010 19:29

Har skrivit om dig på bloggen och säger att svaret är Bruce Willis ! Håller alla tummar nu :)

http://erica70.bloggplatsen.se

 
tina

tina

26 september 2010 20:12

Jag har länkat i min blogg, och tror på Lasse Berghagen är din favvis=)

http://www.tinizenw.blogg.se

 
My

My

26 september 2010 20:49

Hej Jenny! Jag vill vara med och tävla och har gjort ett inlägg om tävlingen i min blogg!
Wallstyle har massa fina saker och varit där inne och tittar flera gånger, speciellt på världskartan! Hoppas på tur nu! :)

Svaret på frågan är: Lasse Berghagen! :)

http://www.enlitenimagen.blogg.se

 
Ingen bild

Smissen

26 september 2010 22:37

Tipsat kompisarna. Eftersom jag själv gillar Bruce Willis så utgår jag från att du har samma goda smak! ;-)

 
Hanna

Hanna

27 september 2010 07:52

Hej!
din favvokändis måste vara Bruce Willis!
Har även länkat från min blogg....

frokentistel.blogspot.se

http://frokentistel.blogspot.se

 
Ingen bild

Em

27 september 2010 08:59

Ååå vilka underbara priser! Jag har en stor tom vit vägg över en svart soffa där koordinaten skulle passa sjukt bra!
Har mailat tio vänner och tipsat om din tävling.
Och så var det frågan... Jag tror att du gillar dem allihop! Men om jag ska välja bara en så tror jag att Bruce Willis är det starkaste kortet :)

 
Ingen bild

Jessica Larsson

27 september 2010 20:32

Vilken härlig blogg!

Å jag blev störtförtjust i koordinaten! :-)

Jag gissar på Lasse Berghagen, hoppas att jag har rätt så jag har en lite större chans att vinna!
Har mailat många vänner å tipsat om både bloggen å tävlingen, har tyvärr ingen blogg själv.

/Jessica

 
Ingen bild

Jessica

27 september 2010 22:44

Hej! Älskar att läsa din blogg... och jag gissar på Lasse Berghagen!
Har mailat 6 vänner och tipsat om tävlingen!

Har ingen blogg men min mail är herold@home.se

 
Anna-Carin

Anna-Carin

28 september 2010 10:00

Jag vill tävla!! Vill ha, vill ha! (känner habegäret slå till...)

Jag har gjort inlägg i min (alldeles nya) blogg.

Jag säger att din favoritkändis är: Bruce Willis (Google is your friend...)

http://flipmyapartment.blogspot.com/2010/09/tavla-och-vinn-varldskarta-och.html

http://www.flipmyapartment.blogspot.com

 
Ingen bild

Hannah

28 september 2010 14:47

Snyggt med en världskarta tycker jag, skulle verkligen vilja ha!!! En svart tror jag skulle passa hos mej!!! Vet många som vill ha en så länken e skickad till måååååånga!!! Sen tror jag favvisen är patrick Dempsey. (tänk vilken förvandling den mannen gjort, från mes i can't buy me girl till världens hunk, vems favvis e inte han!!!:)) Hoppas jag vinner har ingen vidare tur i dessa tävlingar men hm den som ger sig!!!
Kram och tack för en mkt underhållande blogg, kollar in lite då och då när jag behöver dra lite på smilbanden!!!
/Hannah

 
Ingen bild

Petran

28 september 2010 18:54

Heej!
Vilken underbar tävling du dragit igång!!
Såklart är din favvo-kändis Lasse berghagen =)=)

Kram Petran

 
Lilla jag

Lilla jag

28 september 2010 20:01

Vilken rolig tävling! Jag länkar vidare i dagarna, och gissar att din favvo är Lasse Berghagen!

http://irenev.blogg.se

 
Ingen bild

Petra

28 september 2010 23:03

hej! din favvo kändis är ju såklart Lasse Berghagen! =)

 
Elin Grindemyr

Elin Grindemyr

29 september 2010 09:13

Vilken rolig tävling!!!
Jag är självklart me ;)

Jag har länkat tävlingen på min blogg, o så ska man väl chansa på din favvo kändis också??
Hmmmm svårt ;) ja gissar på x Bruce Willis!

Nu håller jag båda mina tummar stenhårt!! Kram Elin Grindemyr

http://www.grindemyr.blogg.se

 
Ingen bild

Sarianne Segersten

1 oktober 2010 09:07

Jag vill gärna vara med och tävla, har mailat vänner och tipsat om denna tävlingen, hoppas dock ingen nappar så jag har större chanser att vinna :) Rätt svar på frågan är Lasse Berghagen

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards