Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Tävlingen avgjord..

Av Jenny - 20 september 2010 20:51

Titta in hos www.pysseliten.blogg.se hon är den lyckliga vinnaren av presentkortet på www.barnvanligt.nu

 

Pysseliten.. Om du lämnar en kommentar med namn och mail så kommer presentkortet att mailas hem till dig..

Grattis,

 

Tack alla ni som deltog.

 

kram Jenny

 

 


 
 
Ingen bild

A

20 september 2010 21:18

Undrar!?
Hur kan någon vinna med en kommentar om att den önskar få köpa något för vinsten som inte ens finns i sortimentet? Länka gärna till produkten hon ville ha ''Lundmyr armband'' för jag kan då inte hitta något sådant.

Jenny

20 september 2010 22:22

Hej. Det var inte meningen att göra någon upprörd. Det var av intresse man skulle delge vilket som var favoritprodukten Sen fick man en lott för länkning mm. Det kommer fler tävlingar..

mvh Jenny

 
Ingen bild

PYSSELITEN

20 september 2010 21:25

men du :))) Jag är inne i en lycko period :)))
Åhh så glad jag blir igen.
fridstrom64@telia.com Eva Fridström
räcker det eller ???

Jenny

21 september 2010 14:03

Det räcker. Jag har mailat dina uppgifter tii barnvänligt:)

 
Ingen bild

A

20 september 2010 22:30

Så här gör du:
1.Svara på frågan: Vilken är din favorit produkt från www.barnvanligt.nu och varför..?

Varför skriva så där då?
Men jag förstår, det kvittar vad kompisarna skriver....att du skrivit ut regler som ser annorlunda ut spelar ingen roll.

Jenny

20 september 2010 22:53

Tråkigt att du blivit så upprörd. Beklagar att det blev så.
Kan tillägga att jag inte har en aning om vem Pysseliten är mer än att jag känner till hennes blogg.

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

20 september 2010 23:15

Men herregud om du hade velat att någon "kompis" skulle vinna, så hade ju JAG vunnit. Alla vet ju att du älskar mig och att vi känner varann skitväl i verkligheten hihihi
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

21 september 2010 09:36

Ja precis:) Vi hänger ju jämt.. Det var faktiskt INGEN av mina vänner som var med och tävlade. Inte ens du..

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

20 september 2010 23:16

Förresten; JÄTTEGRATTIS till Pysseliten!!

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

 
isa

isa

21 september 2010 00:20

Ville bara säga grattis till vinnaren!! Jag håller utkick efter nästa tävlig!! Kul att du har haft bloggens första tävling!! det uppsakttar jag som läsare och tycker är så kul! Ser fram emot fler :) kram

http://rustaupp.blogg.se

Jenny

21 september 2010 09:33

Ja tävlingar är kul..Det tycker jag också.. Men inte när det blir tjafs..

 
Ingen bild

isa

21 september 2010 15:14

Nej det är klart då tappar man suget.
men så är det i blogg värden man kan ju inte bahaga alla! I bland blir det missföstånd sånt händer!!
Låt det rinna av dig!!! Du är bättre en så.

Jenny

21 september 2010 18:11

Det rinner;) Får se vad det blir för tävling nästa gång:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards