Direktlänk till inlägg 14 september 2010

Vinn presentkort på inredning..

Av Jenny - 14 september 2010 21:13

   Nu har DU chans att vinna ett presentkort värt 300:-, på bästa webbshoppen ever..

 www.barnvanligt.nu

Nu kanske ni tror att, på barnvänligt kan man bara hitta barnsaker.. Men se där har ni fel. Halva mitt hem kommer därifrån..Dom har bla. "Cobra" telefoner, Tam tam pallar, trä bokstäver, Dino bokstöd, sparbössor och såå mkt annat kul.

Så här gör du:

1.Svara på frågan: Vilken är din favorit produkt från www.barnvanligt.nu och varför..?

2.Länka till tävlingen via din blogg..Kopiera bilden och lägg ut på din blogg.

3.För att öka dina vinstchanser YTTERLIGARE, och få en ännu en lott lägger du till www.barnvanligt.nu som vän på facebook.

4.Du som inte har en blogg kan givetvis också delta.. Maila tävlingslänken till fem av dina vänner.

OBS!

Glöm inte att ange länken till din blogg (där du länkat till tävlingen). Tala om ifall du lagt till Barnvanligt.nu på facebook..har du mailat dina vänner anger du mailadresserna

 

 

Tävlingen avslutas Måndagen den 20/9. Vinnaren publiceras här på bloggen.

Lycka till..


Tävlingen är avgjord.

 
 
zandra

zandra

14 september 2010 22:09

jag älskar Casalino stol till barn. den är perfekt i min flickas rum och de är en av de få stolar ja hittat som jag gillar.
och ja jag har självklart länkat på bloggen och blivit medlem på facebock.




http://loveliasmamma.blogg.se

 
Sandra

Sandra

14 september 2010 23:26

Kul med tävling, brukar aldrig ha tur men försöker ändå.

Har många favoriter på Barnvänligt.se men den som ligger först just nu är en vit Kobratelefon inte bara därför den är så snygg utan för jag bara måste ha en ny telefon för jag lyckades ta sönder typ sjätte telefonen nu och sambon vägrar köpa ny. Så please....

http://sannapyttipanna-sandra.blogspot.com

 
Sandra

Sandra

14 september 2010 23:31

ops! glömde nämna att jag länkar och lagt till som vän på facebook....hoppas hoppas

http://sannapyttipanna-sandra.blogspot.com

 
isa

isa

15 september 2010 00:02

Jag vill tävla i din barnsligt super roliga tävling :)

Svar: De underbart svarat dinosaurien från Züny som man kan användas som dörrstopp är min favorit. Den skule vara så fin i mitt vardagsrum och få en favoritplats i mina hyllor, när den inte används som dörrvakt!!
Jag gillar allt med den, att den är en hyllning till dem kinesiska hantverken genom att dom inte massproduseras gör jag tummen upp för!!!

Jag har barnvanligt på facebok sedan länge!
Hoppas på tur!!!!!!!!!!
Mvh isa

http://rustaupp.blogg.se

 
Madeleine

Madeleine

15 september 2010 07:43

God morgon!

Min favoritprodukt på barnvänligt är helt klart kobratelefonen, har önskat mej en hur länge som helst! Dom är så underbara, en riktig favorit så jag hade gärna ägt en själv.

Jag satsar allt och har lagt ut på min blogg och blir ett fan på facebook ;-)


Lycka till till mej ;-)

http://madeleinebergman.blogspot.com

 
Jenny

Jenny

15 september 2010 09:33

Fastnade massa för lekhuset/slottet i returpapp + hundra andra grejer oxå *ops*..
Men just lekhuset skulle göra min son själaglad skulle jag tippa på...
Inte för att jag brukar ha turen att vinna, men vi chansar (måste ju haft megatur i kärlek? fast de kan ju diskuteras *haha*)
Länkar självklart (i sidospalten på min blogg) å knatar väl in på FB oxå för säkerhets skull.
/Jenny
jenny_k2@hotmail.com

http://www.daxberg.blogspot.com

 
Ingen bild

Anna S

15 september 2010 15:44

Åh jag vill jättegärna vara med och tävla!
Jag har drömt länge nu om en TamTam så det skulle absoult bli en sådan!

Jag mailar 5 av mina vänner och lägger till Barnvänligt på "Fejjan".

livetsomanna@spray.se

 
Erica

Erica

15 september 2010 16:54

Valet är LÄTT - tam tam pallen så klart ! Sjukt snygga och i jättefina färger ! Om jag vinner så blir det dock en vit, tråkig som man är ;) Har länkat på bloggen !

http://erica70.bloggplatsen.se

 
Madeleine

Madeleine

17 september 2010 12:04

Jag vill också vara med och tävla men det här blir riktigt svårt för jag vill nämligen ha det mesta ;) Men om jag måste välja EN sak så hade jag använt presentkortet till att köpa en bautakudde junior som min lille grabb Liam hade kunnat ligga och varva ner i om kvällarna till favoritfilmen ''nya hyss av emil i lönneberga'' innan läggdags.
Nu håller vi alla tummar och tår och hoppas på tur!
Jag har gått med i deras facebook grupp och även länkat till din tävling här i min blogg: http://karlekikaos.blogspot.com/2010/09/tavling-hos-jane-pain.html

http://karlekikaos.blogspot.com

 
PYSSELITEN

PYSSELITEN

17 september 2010 15:34

Jag favoriten hos mig är Lundmyr Armband Silver Mamma Men det finns så mycket att man bara drömmer :)
Men är med och tävlar har länkat till dig idag Kram http://pysseliten.blogg.se/?tmp=01094505

http://pysseliten.blogg.se

 
Ingen bild

Sara

17 september 2010 20:42

Min favorit på barnvänligt.nu är sittpuffen BOB, en sån i turkost skulle passa i mitt nya vardagsrum för att få en rejäl färgklick =)
Länkar till dig från min blogg...
http://sarasfabulous.blogg.se/2010/september/tavling.html

 
Linda

Linda

18 september 2010 22:54

Vad mycket fint det finns på Barnvänligt! Min favoritpryl hos dom är för tillfället lekbackarna på hjul. Har en liten tjej på 2,5 månader som får mer och mer leksaker som behöver förvaring. Några vita backar skulle passa utmärkt :)

Jag har gått med i gruppen på FB och även länkat på min blogg:
http://alltochelleringet.blogspot.com/2010/09/tavla-hos-jane-pain.html

http://alltochelleringet.blogspot.com

 
Linda

Linda

19 september 2010 22:43

Älskar Barnvänligt!!

Det finste just nu som jag gärna skulle vilja ha är de fina sparbösseelefanterna. Minns de sedan barndommen och älskar dem.

Självklart har jag länkat på min blogg, men även lagt till Barnvänligt på Facebook.

Hoppas jag har turen med mig!

http://knepstolparna.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards