Direktlänk till inlägg 6 september 2010

Enkelt är det bästa..

Av Jenny - 6 september 2010 14:06

Varför krångla till det med massa lampskärmar när det finns så snygga lampskärmar??


  


Jenny

 
 
isa

isa

7 september 2010 23:12

Hej gumman. Vad jag har missat!!!!! viste inte att du hade en blogg. skäms på mig......
Som sagt var är jag inte så haj på datan och fattade inte att man kunde trycka på namnet i komentarerna inne på blogghemsidan. Pinsamt värre.. men nu hittade jag hit!!! fasiken va kul att dom kommer hem till dig, Det är jätte goa tjejer så du kommer ha så skoj!!! Erat hem är ju så snyggt så jag förstår att dom klipte dig direkt :)
Måste passa på och fråga vart din super snygga tapet kommer i från!? den var den snyggaste jag har sett på väldigt länge.
Kula tt du har börjat ta in grönt i ditt hem. känns det bra med grönt? Det är superfint och passar så bra med dina möbler. Tvär diggar din stil men det vet du ju redan ;)
Puss på dig // isabella

http://htpp://rustaupp.blogg.se

Jenny

8 september 2010 07:50

Va?? har du missat mig;) Det ska bli kul att dom kommer. Men det är så mkt man hade velat hinna göra innna. Man vill ju att allt ska vara perfekt..
Menar du min galna tapet i matrummet? Isf, kul att du gillar den. Den känns lite galen ...Den kommer från Midbeck Bubbles katalogen..Bra kvalité och jättelätt att smälla upp. Jag trivs faktiskt med det gröna.. Det är ju en ganska lugn färg.. Annars hade jag nog tröttnat;)

Ha det bra..
Kraam Jenny

 
isa

isa

8 september 2010 18:28

Ja jag hade det.. fy skäms ;)
ja precis!!! vart helt kär i den tapeten. är ute efter en snygg tapet till glasbordet i vardagsrummet och den skulle bli så snygg.

Förstår att du trivs bra med den för den är så fin!! Städningen och allt du skulle vilja göra innan dom kommer behöver du inte tänka på.
Det är toppen tjejer som har överseende med sånt ;)
Och du har så snyggt redan!!!
Lycka till ska bli kul att få läsa om det sedan kram

http://htpp://rustaupp.blogg.se

Jenny

9 september 2010 22:02

Japp nu har dom varit här. Suuper gulliga tjejer.. Även om dom rör runt och ställer färgglada prylar på fel ställen;)

 
Vardagsprincessan

Vardagsprincessan

9 september 2010 12:41

ja det är ju synd att ha lampskärmar i hemmet när det nu finns så många snygga lampskärmar ;)...(skrev du fel ,eller?)

http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Jenny

9 september 2010 21:49

Nej.. jag menar allvar.. jag tycker att det är snyggt med glödlampor..:)

 
Vardagsprincessan

Vardagsprincessan

10 september 2010 15:14

jamen du skrev ju att det finns så många snygga LAMPSKÄRMAR,..jag tror du skulle skriva att det finns så många snygga glödlampor =)?

http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Jenny

10 september 2010 22:41

Jaha.. ojdå.. Då kanske jag rörde ihop det lite..

Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards