Direktlänk till inlägg 5 september 2010

Pubbig...eller?

Av Jenny - 5 september 2010 16:02

Nu när jag hänger med min lillsyrra hela tiden kommer jag troligtvis förvandlas till en tonåring.. Idag lärde jag mig ett nytt ord.. MILF.. Vet ni vad det betyder???


Tydligen är det en förkortning av "Mothers I´ll like to fuck".. Filip visste det..


Jag:- HUR vet du vad det betyder?

Filip:- Men det vet ju ALLA.

Jag:- Nää inte jag..Vilka Milfar gillar du då..

Filip:-Våddå vilka?? Jag har ju dig, du är ju en "mother"..

Lillsyrran:- Ååååååhhhh vad gulligt..han tycker att du är en milf.

Jag:- Mmmmm, eller hur.. överslätning skulle jag kalla det..


Eller vad säger ni??!!


Är det bara jag som är efter, eller är ni som jag?


Jenny

 
 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

5 september 2010 17:52

Det visste jag ;)
Men jag är ju typ 18 i sinnet, liksom så jag håller mig typ ganska uppdaterad asså...ja ba`flyter me teensen (tonåringarna) *ler*
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

6 september 2010 11:11

MEN shit.. visste tom DU?! Jag som är sååå mkt yngre.. Jag får nog hänga mer med syrran så jag hänger med.. ;)

Hoppas du mår bättre.

Kraaam

 
Kajsa

Kajsa

5 september 2010 21:03

Hej!

Vilken kul blogg du har! Är inte särskilt intresserad av inredning egentligen, men du skriver ju om annat också.

Ja, jag visste vad MILF var...trots att jag är 42. Det vet ju alla:)

http://www.kajsalilja.blogg.se

Jenny

6 september 2010 11:09

Åh kul att du gillar den.. Inredningsbloggar blir lätt tråkiga..håller med.. Men kul att du gillar min iaf..
Jaha.. antar att jag verkligen är HELT efter...;)

Kram Jenny

 
Annica

Annica

5 september 2010 21:52

Sorry Jenny; du är den enda! :-)
Kram från en annan milf (kan man ju hoppas...)

http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

Jenny

6 september 2010 11:08

Kunde tänka mig att du visste det.. Jag är nog ingen milf.. det är nog därför jag missat det..

Kraaaam

 
Ingen bild

Fredrik Aqvilin

5 september 2010 22:41

Ja Filip, det vet ju ALLA.

Jenny

6 september 2010 11:06

Kul...jäkla milfare!!! Hoppas det går bra med hunden:)

 
Ingen bild

Robie

7 september 2010 19:57

Ja det vet ju alla jenny!!
Jotack det går bra med hunden, den har bara tuggat sönder Fredriks sladd till datorn och lite annat som jag gömt innan Fredrik får syn på det och får vatten på sin kvarn.
Visste du att jag är gift med en FILF då ;-)

Jenny

7 september 2010 23:04

Åhh söta lilla hund.. Klart han ska tugga sönder lite..

Filf?? Pappor?? eller Fredrikar??;)

Kraam

 
Ingen bild

Emelie

8 september 2010 18:57

jag blev kallad MILF av ett gäng ungdommar...visst blev man glad när man mest känner sig fläskig och nerbajsad,nerkräkt samt luktar sur mjölk....men då börjar man inse att till och med jag börjar bli äldre =(

Jenny

9 september 2010 22:00

Jaha du.. mig kallar ingen milf..Inte som gravid flodhäst iaf..;)

 
Vardagsprincessan

Vardagsprincessan

9 september 2010 12:32

Alltså jag är "bara" 27 , men jag har bara hört dom tjatat om milf på radion så jag hade ingen jäklans aning. Dum man känner sig. Tack för upplysningen , nu kan jag kalla mannen för FILF då ;) ( Father i like to fuck)..haha. Nej nu får vi behålla det vårdade språket..för vi är ju rätt gamla du och jag? och vi borde väl veta hur man uppför sig?...yeah right :)

http://www.vardagsprincessan.blogspot.com

Jenny

9 september 2010 21:51

Skönt att det finns fler som jag..:)

 
Ingen bild

Aslam

12 september 2010 00:14

Jenny! Du är bara ju så bara så jäkla kul! Jag skrattade så jag fick ont i magen när jag läste din blogg idag. Jag ska faktiskt erkänna att jag fick begreppet förklarat för mig ganska nyligen av mina och barn.17 & 21 år gamla. Innan så trodde jag med och min fiskmåshjärnan att en milf var en söt liten vätte/tomte som höll höll ordning på djur och torp.. Jag ska också erkänna att jag vid nästa internetinloggning googlade på ordet..med stoooor reservation VARNING!!!!!! Ungefär 41 400 000 resultat..... förskräckt gjorde jag ett urval på svenska sidor som kortfattat resulterade i ..kåt porrig mamma.. HUVA!!! Jag kommer att stå fast in min beskrivning av jorden Milfer kanske ...med reservation :) Det låter ju faktiskt gulligare med beskrivningen att en MILF är söt och omsorgsfull och bejakar sina intressen :)Kram

Jenny

12 september 2010 15:03

Vad kul att jag får dig att skratta:) Det är bästa betyget.. SKÖÖÖNT att det inte bara är jag som är ett stolpskott.. Jag googlade ju också på milf (google är min andra hjärna typ..) och fy o blä vad mkt dumt som kom upp. Jag föredrar nog att hvm (helt vanlig mamma..) istället för en kåt och porrig:)

Kram Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards