Direktlänk till inlägg 1 september 2010

Tapeten på plats..

Av Jenny - 1 september 2010 19:56

Håll i er för nu är tapeten uppe..

Före och efter tapetseringen... Behöver jag säga att paniken infann sig..??!!

  

Så här trist och tråkigt var det innan psykotapeten..

  

Så här såg det ut när paniken började infinna sig..

   Sen blev det så här när vi till sist fått alla prylar på plats...och då vart jag lite lugnare..Filip är fortfarande inte övertygad..Men det är jag och Felix..  

Visst är den extrem.. men jag har ändå bestämt mig för att gilla den.. Varför ska man fega liksom..?? Nu ska vi bara in med lite mer grönt..


Jenny

 
 
Caroline

Caroline

1 september 2010 20:42

Jag tycker det blev häftigt! När man scrollar blir man lite snurrig för det ser ut att röra sig. Det kanske man inte märker av på samma sätt i verkligheten::D

http://uppsalamamman.blogspot.com

Jenny

1 september 2010 21:10

Tack.. vad kul at nån mer än jag gillar den.. Den är ganska extrem.. Mer än jag trodde.. men som sagt.. det är ju bara en tapet.

Kram jenny

 
Ingen bild

Alma

1 september 2010 21:10

Det blev riktigt snyggt verkligen du är duktig på inredning pysel osv.

Mvh Alma

Jenny

2 september 2010 08:36

Tack vad gulligt sagt:)

Kram jenny

 
Ingen bild

Gina M

1 september 2010 21:26

Wooooowwww det blev ju skiitsnyggt ju... Passar ju så bra hos er.. Och vad snabb du är oxå på att fixa... kram ses på tis

Jenny

2 september 2010 08:34

haha.. jag vet ju att du tycker den är för mkt.. Vi ses på tisdag.. Ska försöka komma ihåg sr boken:)

Kraam Jennyj7

 
Ingen bild

Lisa

1 september 2010 21:30

Men wow!! Det blev ju superhäftigt, jag tycker definitivt att ni ska vara nöjda. Det är ju verkligen inte alla som vågar sig på en sån tapet men det passar hemma hos er. Tummen upp från mig! :D / Lisa

Jenny

2 september 2010 08:33

Tack för dom stärkande orden;) Jag gillar den..

jenny

 
Sandra

Sandra

1 september 2010 21:42

Så länge du tycker om den så är det ju bra. Jag tyckte den var skitcool. Man måste våga lite för att vinna något...eller hur det nu går. Den passa in så himla bra med resten av inredningen.

Kram

http://sannapyttipanna-sandra.blogspot.com

Jenny

2 september 2010 08:33

Precis.. och så är det ju bara en tapet..eller hur!

Jenny

 
Ingen bild

josefina

1 september 2010 21:44

gillart!!!!

Jenny

2 september 2010 08:32

Kul att du gör det:) Då har jag en till på min sida;)

Kram Jenny

 
jenny ~ mammanochkidzenpunktse

jenny ~ mammanochkidzenpunktse

1 september 2010 22:17

Tycker den är hur skön som helst! Men blir man snurrig om man tittar på den för länge?

Puss!

http://www.mammanochkidzen.se

Jenny

2 september 2010 08:30

Haha.. man behöver inte ens titta på den länge.. Man blir snurrig på en gång:) Lite galen är den.. Men men.. Nu får det vara så här..

Kram

 
Annica

Annica

1 september 2010 22:21

Jättefint!!! Men jag kommer nog få epelepsianfall när jag kommer hem till dig! Får sitta med ryggen mot väggen om vi ska dricka sprit! ;-)
Kraaam!

http://blogg.aftonbladet.se/tullansteori

Jenny

2 september 2010 08:29

ja.. den är lite ep framkallande.. Men va 17.. Man mår bra av att vara lite snurrig;) Hoppas allt är bra. Vi måst ses snart!!!
Kraam

 
Ingen bild

Bella

2 september 2010 09:24

Åh vilken cool, jag gillar den verkligen! Synd att jag inte har någon vägg att tapetsera med den tapeten. Tror du den skulle göra sig lika bra på en liten vägg?

Jenny

2 september 2010 10:58

Kul att du gillar den. Jag tror faktiskt att den skulle göra sig bättre på en liten vägg. För den är ganska mkt om man säger så..

Jenny

 
fru Sätterlund

fru Sätterlund

2 september 2010 14:45

GRYM tapet! Jag tycker det blev kanonbra :) Jag har också ett psykorum :D Alvas rum är ju fyllt av galna tapeter tillsammans. Det är coolt att våga ;)

Kramar Therese

http://tesbrandt.blogspot.com

Jenny

2 september 2010 15:37

Tack.. Ja..alla kanske bör ha ett psykorum.. Tänk att jag av alla börjat tröttna på dom vita, faktiskt ganska trista väggarna.. Jag har massa tapet över. Så jag tänkte förvandla lilltoan till en psykadeliker toa.. Får se om man överhuvudtaget kan gå in där sen;)

Kram Jenny

 
Ingen bild

PYSSELITEN

3 september 2010 07:37

KUL med något annolunda :) Oftas är man för feg för att våga . Min son har ju satt upp en dö cool blommig ugdomlig som jag säger :))) Tänk på att jag rätt gammal .Men dett vart dö coolt du kan du som vanligt .

Jenny

3 september 2010 08:43

Hehe.. jaa.. oftast är man för feg.. Sån är jag också...MEN nu fick jag ett ryck.. Får låtsas vara tuff ett tag..;)

 
Alexandra

Alexandra

3 september 2010 21:00

Så himla snygg!!! man vänjer sig efter ett tag.Vi tapetserade vår sons rum med ränder & jag blev helt yr så fort jag tittade på den.Men nu har ögonen vant sig.Ert matrum blev hur häftigt som helst!!

http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Jenny

3 september 2010 23:50

Tack vad gulligt sagt.. Nu kan man lugna sig lite då.. Jag håller med man vänjer sig:)

Jenny

 
Ingen bild

Yrselhönan

4 september 2010 19:58

Ojdå...tycker den blev alldeles för mycket. Gillar er inredning och allt annat i ert hem , men den här tapeten gjorde sig inte , sorry!

Jenny

4 september 2010 22:39

Ingen fara.. Alla tycker olika.. Jag gillar den..just nu iaf.. Men som sagt. Det är bara en tapet:)

 
Ingen bild

Yrselhönan

5 september 2010 10:37

Ja jag menade,..jag har svårt för sådana mönster. Gillar er inredning skarpt annars (speciellt sonens rum). Kul att ni nu väljer att sätta dit lite färgklickar i ert hem. Det blir väldigt snyggt ihop med ert svartvita-tema =). Det är faktiskt DU/NI som fått mig att inse vad snyggt det kan bli med svart och vitt i ett hem,så det kör vi på i hallen nu. Men gillar som sagt de där färgklickarna ni lägger till , blir sååå snyggt. Du skulle gärna få komma hem till mig och göra iordning barnens rum. kram

Jenny

5 september 2010 15:56

Åhh gulliga du..Jag kommer gärna och inreder dina barns rum. Det är det roligaste som finns..Man får liksom tänka till. För man vill ju både ha det barnvänligt, kul och praktiskt..ja och snyggt förståss.

Tänk att jag gillar också den göna färgen ihop med det svart/vita.. Det är inte likt mig..;) Jag kanske håller på och mogna eller nåt;)

Tack för din kommerntar. Jag gillar när folk i ärliga..
Kram Jenny

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

5 september 2010 17:58

Men Jenny, det kan man kalla FULLTRÄFF! Så förbaskat häftig, klart man ska våga. Man lever bara en gång och då vill man ju inte sitta där sen o ångra att man bara hade terracotta och caffe latte färger överallt. (burr...)
Nej, du är SÅ grym på det där med att visualisera INNAN tror jag, det är därför ni har så himla snyggt hos er! kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

6 september 2010 11:13

Kul att du säger så.. Själv går jag runt och låtsas att jag är lika cool som tapeten.. (det är jag förståss inte)..Fast jag gillar den iaf!! Men vaddå.. får väl tapetsera över om jag skulle tröttna..

Tack söta du:)
Kraaam.

 
Ingen bild

smill

7 september 2010 14:48

Fy 17 va snggt det bidde!!!!!

Jenny

7 september 2010 23:06

Tycker du det?? Jag gillar den.. Men den känns en gnutta för cool för mig.. Men det är väl bara att tuffa till sig lite antar jag.. Filip klagar över att han blir yr av den.. Han får nog också tuffa till sig;)

Kram jenny

 
Elina

Elina

8 september 2010 11:24

Det där blev riktigt snyggt! Så snyggt att jag bara måste få veta vad tapeten heter och var den kommer ifrån, du har så go smak :)

http://elinastenberg.blogg.se

Jenny

8 september 2010 11:30

Åh kul att du gillar den så mkt..Den finns i Midbeck Bubbles katalogen. Kommer inte ihåg tapet nr.

Kram Jenny

 
Elin Grindemyr

Elin Grindemyr

9 september 2010 18:09

Läckert!! De ska du inte ha panik över ;)

http://grindemyr.blogg.se

Jenny

9 september 2010 21:48

Tack.. vi har börjat vänja oss;)

 
J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

J e n [fotografi] - Hobbyfotograf i Västervik

14 september 2010 00:06

Men WOW!! Det blev ju riktigt jäkla skitsnyggt!! GRYMT!

http://piecesofjen.blogg.se

Jenny

14 september 2010 08:02

Tack vad kul att du gillar det. Det kanske blir en naken katt framöver...vi får se vi får se;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards