Direktlänk till inlägg 31 oktober 2010

Dagens lampköp..

Av Jenny - 31 oktober 2010 17:33

Dagens lampköp..

Nu har mina fönster blivit vuxna.. Jag är en sån som råkar tycka att fönster lampor är lite tantigt och onödigt.. MEEN....nu när det är kolsvart ute nästan hela tiden..Så har jag gett vika..(eller så är det jag som mognat nåt avsevärt sen jag blev 30...) Mina fönster har därför blivit med lampor.. Riktiga lågbudgetlampor från Ikea.. Men ack så snygga.. eller ja..iaf helt ok..



LÖBBO Skärm blandade färger Diameter: 15 cm Höjd: 18 cm

Sånna här lampor blev det.. Dom ser inte mkt ut för världen så här.. Men med en högre lampfot blev dom kanon.. Jag köpte en svart lampfot med svart skärm till Felix rum. Sen två vita lampfötter med vita skärmar till matrummet och köket..För det måste ju vara lika..(knäpp jag vet)..


Om ni är snälla kanske ni får se dom imorgon..


Jenny

 
 
isa

isa

31 oktober 2010 18:48

Hahaha ja du är bra rolig!!! Hängande fönsterlampor är nog pansionärvarning men vanlig akan vara helt okej. Ska bli kul att se hur dem ser ut. Dem ser fina ut på bild. jag tycker att det är så svårt med lampor. det blir aldrig så som jag vill ha det. Sen vore det inte helt fel om någon kunde uppfinna sladdlös el nu.. Hatar kablar och sladdar...

http://rustaupp.blogg.se

Jenny

31 oktober 2010 19:01

Jaaaa tänk om man kunde slippa sladdarna.. Så mkt enklare det hade varit.. och barnvänligt.. Du får jobba på det.

Kram

 
Ingen bild

pysseliten

31 oktober 2010 21:07

dom ser helt okej ut :) Kul att kunna byta lampor ofta och fäger ,det är det som är bra med Ikea

Jenny

31 oktober 2010 21:39

MMm..Jag tycker dom ser så där ut på Ikeas bild.. Dom var bättre i verkligheten..

Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards