Alla inlägg den 16 oktober 2010

Av Jenny - 16 oktober 2010 11:14

Filip ligger på soffan och sover.. ÄN så länge är han lyckligt ovetande om att vi ska åka till Ikea är han vaknar.. (DVS OM jag lyckas övertala honom)..JAG har tänkt att det skall inhandlas lite lampor.. Det har ju hunnit bli sjukt mörkt på både mornarna och kvällarna. Snart kommer det inte bli ljust över huvudtaget..

En  ljusslinga inbyggd uppe i taket ovanför vardagsrumsfönstret hade jag tänkt att vi skulle bygga.. Så det blir ett snyggt neråt ljus.. ev uppåtljus.. Ljusdiodrar skall monteras bakom tvn.. Precis som vi hade i förra lgh.. Det är ren lathet som gjort att vi inte satt upp dom..

Övriga ljuskällor jag tänkt att vi ska inhandla är dessa:

TERMOSFÄR wiresystem lågvolt med 5-spots svart Längd: 6 m Diameter: 11 cmIKEA 365+ SÄNDA spot Diameter: 7 cmEKARP bordslampfot Höjd: 30 cm Sladdlängd: 2.0 m Max. effekt: 40 WJANSJÖ arbetslampa rosa Höjd: 60 cm Fotdiameter: 12 cm Sladdlängd: 2.0 mTALLVIK bordslampa cerise Höjd: 60 cm Skärmdiameter: 15 cm Sladdlängd: 240 cmJANUARI bordslampfot Höjd: 35 cm Sladdlängd: 2.0 mLÖBBO skärm blandade färger Diameter: 15 cm Höjd: 18 cm

Sen kommer vårt hem vara alldeles LYSANDE  


Jenny

Av Jenny - 16 oktober 2010 09:49

Jag älskar när folk är uppmärksamma på saker som jag önskar mig..Igår fick jag denna suuuperfina Alltiallo bagen av min mamma, i för tidig födelsedags present..

I looove..

 

  

Nu står den i hallen full med höstens vantar, mössor och halsdukar..Jag kommer säkert inhandla fler.. Bla till barnens rum, och troligtvis till badrummet och vardagsrummet.

Ni kan läsa mer om den miljövänliga Alltiallo bagen här.



Jenny

 

 

 

 

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards