Alla inlägg den 22 oktober 2010

Av Jenny - 22 oktober 2010 14:33

Ung kärlek....

Kommer ni ihåg första gången ni var kära.. Alltså när man var lite och skulle fråga chans och sånt..


Igår fick Felix sitt första kärleksbrev.. Det är så sött att det inte är sant.. Efter att ha tytt vad en 6 årig liten flicka skrivit har vi kommit fram till att det står:


Hoppas du tycker om mig Felix..

Jag älskar dig från ....... (Jag ska inte hänga ut henne).

 

Gissa vem som blev blödig och nästan började lipa... JAG tyyp!!


Senare på kvällen..


Jag:-Felix, ska du inte berätta för pappa vad du fått idag?

Felix:- Mamma du får säga...

Jag:- Men Felix det är ju inget att skämmas för..Det är ju jättekul.. Pappa fick också massa kärleksbrev när han var liten..

FILIP:- Ja Felix.. tjejerna var jätte kära i pappa när han var liten .. Jag fick MASSA kärleksbrev.. ALLA tjejer ville vara med mig..

Felix:- JAHA...men så valde du MAMMA???? (Sa han med värsta nedlåtande stämman..)

Filip:- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!! (Jag tror han skrattar fortfarande..)

Jag:- SÅ kul var det inte!


Jenny



Av Jenny - 22 oktober 2010 14:21

Japp då var det vansinnes vardagsrummet kvar..... Jag älskar tapeten.. Vet dock att jag kommer tröttna på den nån gång framöver.. Därför har jag garderat mig och köpt en reserv.. Den kan ni få se imorgon.. eller på söndag. (Jobbar i helgen men ska försöka ta mig tid)..

      


Ett tag hade vi möblerat så här.. Men nu har vi ställt tillbaka bordet som det var från början.. Så nu ser det ut så här...

  

Jag har hängt upp min skal lampa igen.. Men den är inte med här.. Får väl rätta till det sen... nån gång...


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards