Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Jenny - 12 oktober 2010 19:54

Häromdagen när jag Googlade runt lite, hittade jag något som jag blev alldeles förälskad i..inte så ovanligt, jag vet.. Men ibland bankar det till lite extra i hjärtat..

Aldrig hade jag väl kunnat ana att den klassiska gamla parkbänken skulle kunna vara så här underbar..

Förstora bildenFörstora bildenFörstora bildenFörstora bilden

Förstora bildenFörstora bilden


För 3990:- blir Louisiane soffa din..

Du kan köpa den är HÄR


Ny favorit butik..www.svenssons.se


Kram Jenny

Av Jenny - 12 oktober 2010 08:04

Felix:- Mamma.. man kan säga att Håkan (min lillebrors pappa) är min låtsas morfar..

Jag:- Ja.. det skulle man kunna säga..

Felix:- Jag har en riktig morfar och två låtsas.. (hjärnan går på högvarv)..

Jag:- Mmm

Felix:- För först var mormor ihop med Morfar..sen med Håkan och sen med Uffe..

Jag:-Ja, precis..

Felix:- Mamma, vem är din pappa??

Jag:- Morfar..

Felix:- Vem är Niklas (min storebror) pappa?

Jag:- Morfar..

Felix:- Va?? är ni tvilingar??

Jag:- Nää, men vi har samma pappa. Niklas var fyra år när jag kom..

Felix:- Jaha...men vem är Lille Filips pappa??

Jag:- Håkan..

Felix:- Mamma..TÄNK att mormor har varit kär TRE ggr..

Jag:- Jaaa, TÄNK...


Hehhe.... Vem har sagt att det ska vara enkelt..och då var detta bara familjeförhållandena på mammas sida.. Snacka om att leva i en modern familj..


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards