Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Jenny - 21 oktober 2010 15:07

Har ni problem med äppelträd som tappar på tok för mycket äpplen som ingen tar hand om.. Isf har jag lösningen..


Detta behöver du:

 

En lättlurad man..

Ett lättlurat barn..

Två hinkar..

En jättesmart fru som annordnar äppelplockar tävling..

 

Tävlingsreglerna är lätta..

Varje deltagare plockar så många äpplen de bara kan i sin hink. När alla äpplen är borta från marken, räknar man vem som fått flest äpplen. Vinnaren får en krona styck för sina äpplen..


Mkt effektivt och ganska billigt..


            


Observera regnjackorna... Det regnade liksom dessutom denna dag ..

Jenny

Av Jenny - 21 oktober 2010 08:15

Lasse i mitt hjärta....låt mig besjunga dig nu...åldrad med ungdomlig grööööönska...lalalalallllaaaaaaa...

Eftersom jag är så fruktansvärt godhjärtad..Så kommer här ett Lasse inlägg till dom 3 % som önskat det i min omröstning.. ( Jag kan ju gissa vem det är som velat ha mer av Lasse...Mamma???? eller möjligtvis Dansbandsfrun..Men jag ska inte hänga ut nån;))


 Lasse Lasse Lasse Lasse Lasse Berghagen!!!!!! Hur kan man inte gilla Lasse??

 

Lasse Berghagen sätter sikte mot USA!

Bild lånad från Google..

 

HÄR kan ni se hur Lasse har det hemma..

 

Här har ni en riktig Karl..  Även om han inte riktigt ommer upp i Bruce Willis eller jag menar Filip...klassen..

 

Jenny

 

Av Jenny - 21 oktober 2010 08:08

 Här kommer lilla köket.. Man hade velat riva väggen in till matrummet. MEN det medför vissa problem Därför får vi leva med ett micro kök.. Det går bra. Ena halvan av köket är kvar att fixa..Jag hade velat gör det NU.. Men det får vänta ett tag till..

    

        


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards