Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Jenny - 6 oktober 2010 13:17

Kommer ni ihåg "Pappa" tavlan mina barn (jag) köpte till Filip från www.ellie.se?

Nu finns det även en mamma tavla.. Jag tycker dom är såå fina.. Tänk vad fint den skulle hänga brevid pappatavlan.. Folk skulle ju tro att vi var dom bästa föräldrarna i världen.. Ja.. med tanke på att vi har både "min pappa är bäst i världen" tavlan OCH "min mamma är bäst i världen" tavlan..


MIN MAMMA


Så här står det.. för er med kass syn;)


Min mamma är smartast i hela världen och hon kan måla och rita jättefint och min mamma läser massor av viktiga tidningar om möbler och sånt och hon är bäst i världen på att sjunga och min mamma har flugit flygplan och hon har åkt en jättesnabb karusell och min mamma har världens finaste hår och hon har faktiskt träffat en prinsessa en gång och min mamma gör världens godaste pannkakor och hon har sett jätteläskiga filmer och min mamma kan prata ett helt annat språk och hon är bäst i världen på att blåsa bort det onda när jag har slagit mig och min mamma hittade världens största spindel en gång när vi var i skogen och hon brukar berätta jättespännande sagor när jag ska sova och min mamma kan dansa som Madonna och hon har haft en kanin förut när hon var liten och min mamma är bäst i världen på att kramas.


Jag kan inte låta bli att undra hur en "Mitt barn" är bäst i världen tavla skulle se ut.. Typ så här kanske:

Mitt barn kan nästan ingenting det frågar samma sak hela tiden fast jag har sagt nej tusen ggr skriker på nätterna och väcker mig jättetidigt på morgonen.....osv..


Nää jag skojar..

Jag skulle iaf hemskt gärna vilja ha den där mamma tavlan.. Tycker dom är kalas fina.


Jenny


ps. missa inte tävlingen längre ner..Ds

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards