Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Hur gammal är Filip EGENTLIGEN???

Av Jenny - 23 oktober 2010 14:27

Många av er tror nog att jag har två barn..och ett elakt styvbarn..SÅ är INTE fallet.. Jag har nämligen två barn, ett elakt styvbarn och en JÄTTEBEBIS i form av FILIP..


Idag i leksaksaffären..

Felix:- Mamma.. får jag köpe den här? får jag köpa den? får jag köpa den... osv

Ungen pekade på typ allt i hela affären..

Jag:- Nej.. vi skulle ju bara köpa en present till kalaset i em.. TÄNK på att det snart är jul..(jag vet.. jag har lovat mig själv när jag var liten att jag inte skulle säga så till mina barn..)

Felix:- Men ÅÅÅÅÅHHHH!!! JAG får aldrig någonting..Det är såååå orättvist..

Jag:-Ja.. men nu är det så..Du kanske kan få den, den OCH den i juklapp...


Framme i kassan..

Filip (förtydligande: Mannen i huset..fadern till alla barnen..) hittar en liten plåtväska med Star Wars på..

Filip:-Kolla..!!

Jag:-Mmm..

Filip:-Vi köper den..

Jag:- Va...nää..

Filip:-Jo... tänk vad coolt om jag hade den som lunch låda till jobbet varje dag..

Jag:-Mmmm, verkligen jätte coolt..

Filip:-Allvar..

Jag:-Äh lägg av..

Filip:-Jag får ALDRIG någonting.. det är såååå orättvist..

Jag:-Skämtar du??

Filip:-Nääää, jag får aldrig någonting!!!

Jag:-Men ta den då..

Filip:-Yes..!!


Vad var det som hände?? När blev han fem år???

Det ska iaf bli väldigt kul att se när han går kostymklädd till jobbet med sin portfölj och Star Wars väska i plåt.. En liten plåtväska som dessutom är fylld med mat...Hittills har han aldrig haft med mat tilll jobbet..


  


Jenny.. den vuxna i familjen...



 
 
Ingen bild

Pia

23 oktober 2010 16:27

Tänk så här, och det gör du säkert redan idag. Lite til Filip, så blir han glad = mer till Jenny sen när du vill shoppa! Kram

Jenny

24 oktober 2010 00:03

Mmmmm jag vet.. Jag tänkte att vi kunde fixa klart det sista i köket nu när han fått en så fin sw väska;)

 
Ingen bild

Josefina

23 oktober 2010 22:05

Hahahaha han verkar ju störtskön!!

Jenny

24 oktober 2010 00:01

Jaa, jo men det är klart att han är:)

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

24 oktober 2010 11:45

hahahaaha skrattar ihjäl mig!!!! Jag älskar din man!!! Eller, ja inte på DET sättet hahaha
o jag som inte skulle kommentera en enda blogg idag. Kunde inte låta bli!! ;)
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

24 oktober 2010 15:14

Visst är han sjuk... Inte alla hemma om man säger så;)

Kram jenny

 
Elinochalva

Elinochalva

27 oktober 2010 20:38

Haha så himla roligt inlägg :) Jag hittade just hit genom pysseliten, men jag tror jag varit inne och kikat förut genom ditt fina barnrum på styleroom också! Måste säga att jag gillade din blogg direkt nu när jag satt och läste en stund, jag älskar inredning så det var en perfekt mix i din blogg, här kommer jag att fortsätta kika in! Kram Elin

http://www.elinochalva.blogg.se

Jenny

27 oktober 2010 21:56

Hej.. Vad kul att du tycker om den. Då får jag hälsa dig hjääärtligt välkommen..och hoppas at du tittar igen.

Kram Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards