Direktlänk till inlägg 23 oktober 2010

Rubb och stubb..

Av Jenny - 23 oktober 2010 00:03

                          

        

                     

                                  

     

                       

         


Jenny

 
 
Anna

Anna

23 oktober 2010 11:06

Jag har delat ut en sunshineaward till dig!
http://aenilsson.blogspot.com/2010/10/sunshine-awards.html

http://aenilsson.blogspot.com

Jenny

23 oktober 2010 12:25

TACK Lilla Anna:)

 
Ingen bild

Alma

23 oktober 2010 14:32

Snyggt ni har det verkligen,måste fråga dig gillar din stora mattan i vardagsrum,var har du köpt den.

Jenny

24 oktober 2010 00:04

Tack tack.. attan kommer från Mio.. Men en är nog 5-6 år gammal..

Jenny

 
Madde

Madde

24 oktober 2010 16:11

vilket underbart hem du har! gillar förvaringen under teven starkt, vi funderar på nåt liknande här hemma faktiskt :)

http://madelajjn.blogg.se

Jenny

24 oktober 2010 16:28

TACK vad kul att du tycker om det:) Jag kan rekomendera det starkt.. Vi är suuper nöjda.

 
Madde

Madde

24 oktober 2010 16:17

förresten, en liten fråga om just förvaringen på första bilden, är det köksskåp från ikea? beställde ni bänkskivan därifrån oxå? :)

http://madelajjn.blogg.se

Jenny

24 oktober 2010 16:27

Japp det är köksskåp.. Faktum stomme horrisontella skåp, alltså den liggande varianten.. måttet på varje skåp är 40x70 cm. Luckor kan man ju välj olika beroende på vilken stil man önskar. Bänkskivan är också från Ikea..måttbeställd. Det tar en vecka eller två att få den, men då kör dom hem den, och så blir det ju helt perfekt:)
Vi har borrat hål i skåpen och dragit alla sladdar från tvn och dvdn där igenom. Hoppas det avr ett utförligt svar:)

Lycka till.

 
Ingen bild

Therese

30 oktober 2010 00:51

Hej, jag är såååå imponerad över dina bilder - vilket superhärligt hem. Jättefint allting. Jag måste bara fråga var väggcitatet i sovrummet kommer ifrån!

//Therese

Jenny

30 oktober 2010 17:38

Hej.. Tack snälla för dina ord. Kul att du tycker om det.. Texten i sovrummet kommer från www.wallstyle.se Du klickar bara in på egen design och skriver in den text du önskar.. Vi valde en låttext av ELVIS. Mest för att Filip är Elvis Galen/imitatör.

Hoppas du får till det..

Jenny

 
Ingen bild

Therese

31 oktober 2010 21:51

Tack för tipset, det var en helt ny sajt för mig! Men jag måste fråga hur du gjorde när du hade en sådan lång text. Jag testade att göra en beställning på en text, men man måste ju dela upp den i flera separata beställningar. Tog du 120 cm bredd?
//Therese igen

Jenny

31 oktober 2010 23:41

Hej...
Jag mailade in min beställning har för mig att jag skrev hur hög jag ville att texten skulle vara.. Maila dom och fråga hur du kan göra.

Johan tror jag han heter. Han är super bra.
Mvh Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards