Direktlänk till inlägg 18 oktober 2010

Här bor Mamman och Pappan..

Av Jenny - 18 oktober 2010 08:33

Nu när fått se färska bilder från båda barnrummen.. är det väl lika bra att ni får kika in i Mammans och Pappans rum också.. Vårt sovrum alltså..


(klicka på bilderna så blir dom större)


      

Jag fick en kommentar på www.styleroom.se för ett tag sen, där en tjej trodde att jag hade två stycken höga krukor som jag flyttade runt och satte i fönstret där jag skulle fota.. Så var givetvis inte läget.. Jag råkar ju bara ha likadana överallt..

Därför känner jag att jag måste förtydliga när det gäller sovrummet.. Det är inte så att vi aldrig tvättar våra sängkläder.. Utan vi har flera likadana sängkläder som vi byter med..  

Jenny


 
 
Ingen bild

Pia

18 oktober 2010 11:11

Bra att du är tydlig Jenny! Trodde ni var värsta snuskisarna! Hihi

Jenny

18 oktober 2010 11:29

Ja precis....annars kanske folk tror att jag lägger in våra täcken i Felix rum och sånt;)

 
Ingen bild

K

18 oktober 2010 11:27

Fint rum ni har oxå jag gillar era prickiga påslakan.

Jenny

18 oktober 2010 11:29

Tack:)

 
Ingen bild

Alma

18 oktober 2010 11:50

Det är bra att du tydlig jag fattar inte hur visa tänker,något man gillar kan man faktist ha flera av.

Jenny

18 oktober 2010 12:13

Heheh.. ja.. jag är dessutom lite manisk och måste ha minst två av allt..

 
Ingen bild

Alma

18 oktober 2010 12:28

Jag måste bara berömma dig,du är så bra på att ge feedback och detta är det bästa inredningsbloggen jag någonsin stött på.

Ha det bra/Alma

Jenny

18 oktober 2010 12:42

TACK, vad gullig du är:)

 
Ingen bild

Pippi

18 oktober 2010 13:14

Det finns många avundsjuka människor i denna värld. Uppskattar att du skriver tillbaka till alla på Styleroom. Jag brukar kommentera (SR) men det är ju så många som kommenterar så jag får aldrig svar! Jag gillar din blogg och du verkar vara en härlig människa!

Jenny

18 oktober 2010 17:24

Hej.
Jag tycker att ett svar på en kommentar är det minsta man kan begära när någon faktiskt ansträngt sig och skrivit något. Sen försöker jag att inte bara skriva tack.. Det känns så kort och tråkigt att få som svar..

Jag blir himla glad när du skriver att du gillar bloggen och att JAG verkar vara en hääärlig människa.. Egentligen är jag nog ganska trist;)

Ha det bra, kram Jenny

 
Lotta

Lotta

18 oktober 2010 16:41

Ha ha...jag som trodde att ni bara bytade sängkläder 1gg om året sådär lagom till jul när julbadet infaller ;)

Kram på dig goding!!

Lottiz

http://planetlotta.blogg.se

Jenny

18 oktober 2010 17:20

OM Filip fick bestämma skulle det troligtvis vara så;)

Hoppas allt är bra med dig.
Kraaaam, Jenny

 
Ingen bild

Ewa

19 oktober 2010 09:47

Hej! Så kul att följa din blogg:) Du har ett så vackert hem och verkar så jordnära..man känner igen sig och så får man många skratt på köpet!
Kram

Jenny

19 oktober 2010 10:01

Hej..
Vad glad jag blir av dina ord:)

Du är den andra som skriver att jag verkar jordnära... Jag ska genast hälsa Filip det.. Han har nämligen helt andra ord för mig.. Typ ytlig materialistisk och fyrkantig..
Jag föredrar jordnära;)

Kram på dig..

 
Ingen bild

Sofia

19 oktober 2010 18:57

Gillar din blogg massor :)
Men, en sak jag funderat på, är inte eran säng väldigt liten? Den ser så liten ut..

Jenny

19 oktober 2010 19:19

Du förstår att vi är väääldigt kääära..Så vi ligger ALLTID omslingrade..Skojar.. Alltså vi är ju kära men kanske inte alltid så omslingrade..ja du fattar.
Filip sover oftast på soffan...Skojar igen..

Den är 140 cm bred. Vi skaffade en säng som inte var så bred när vi hade ett sovrum som var ganska litet. Men jag tycker att det funkar bra. Våra barn sover i sina sängar. det har dom alltid gjort..

Kul att du gillar bloggen. Hoppas du fortsätter besöka den:9

Kram Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards