Direktlänk till inlägg 17 oktober 2010

Här bor Felix..

Av Jenny - 17 oktober 2010 13:41

Så. äntligen ska ni få se lite mer bilder från Felix rum.. Hans rum är det rum ni efterfrågar mest.. Dock var det inte en gnutta ljus där inne idag. Så ni får nöja er med halvkassa bilder..

Hans tidigare så BARNIGA rum.. har nu blandats upp med det som gäller mest just nu...STAR WARS....En inrednings galen mamma uppskattar kanske inte Star Wars tavlor i 3D, som vissa pappor släpar hem.. Men så är det ju så viktigt för dom små krypen..så jag står ut ändå  


       

       

                 


Snart är alla söta svamplampor, prickiga gardiner, molnkuddar, tassar på golvet och barbapappor ett minne blott... Men jag har en alldelse ypperlig plan hur det ska bli med rumsfördelningen när Felix blivit lite äldre.. Det är en plan som innefattar att alla godbitar som Felix inte kommer uppskatta tillfaller det lilla monstret i familjen..Hilda alltså.. Hela rummet kommer faktiskt tillfalla henne liksom dess möblering.. Felix kommer få ett helt NYTT coolt och ungdomsanpassat rum!!! Säkerligen med nån cool fototapet. Dvs om tapetsjukan håller i sig.. Men som sagt.. Det är några år kvar tills dess..


Jenny

 
 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

17 oktober 2010 17:44

OJ, du förstår hur ofantligt många smågossar som skulle kunna sälja sin mamma för ett sånt rum va? WOW!!!! (säg det till F, nästa gång han e sur på dig) ;)
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

17 oktober 2010 18:28

Jag kan ju inte säga att man kan sälja sin mamma...då kommer han säkert använda det mot mig nån gång framöver....

Men det var gulligt sagt av dig:)
Hoppas du hade det mysigt med syrran och ungarna i helgen.
Kraaaam

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

17 oktober 2010 17:46

men förresten ser jag att du e favoriten, du sitter ju lite överallt i rummet, tom uppe i fönstret (hohohohoho) *slår mig på knät av stolthet över min kvickhet*

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

17 oktober 2010 18:26

Hahahaa...säger hon som är typ ÅTTA år äldre..........;)

 
Ingen bild

Alma

17 oktober 2010 19:26

WOW vilken fin rum jag gillar den väldigt mycket,hade varit bra om vi var kompisar haha,för då skulle jag låta dig göra om min sons rum.

Säger bara snyggt snyggt snyggt.Kram

Jenny

17 oktober 2010 20:49

Tack vad gullig du är.

 
Ingen bild

K

18 oktober 2010 10:29

Jag är imponerad rumet är underbar,gillar Monsterna jättemycket.Är det bara dem två han har på sitt rum.

Ska nog beställa dem måste bara hitta rätt plats åt dem.

Jenny

18 oktober 2010 10:47

Hej. Vad kul att du tycker om det.. Monsterna är underbara. Han har totalt tre monster på sitt rum. Beställ!!! jag är jättenöjd med dom. Finns på www.wallstyle.se

Kram, Jenny

 
Ingen bild

Anna S

18 oktober 2010 19:24

Jättefint pojkrum!
Blev helt till mig när jag såg de prickiga rullgardinerna :) De kommer från...?

Jenny

18 oktober 2010 19:38

Dom är egentligen vanliga rullgardiner som jag har sytt en kappa till. Jag har användt vaxduk. Den är vändsydd med bomullsväv på baksidan. Har sytt fast kardborreband i övre kant på kappan. På själva rullgardinen har jag dubbelhäftande kardborreband. dadaaa så fick jag en rullgardin efter egna önskemål:)

Kul att du tyckte om rummet.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards