Direktlänk till inlägg 17 september 2009

Aaaaaskungen ( skriiik )!!!!!

Av Jenny - 17 september 2009 12:07

Filip är mer allergisk än någonsin. Fan!

Jag har nu tvingats göra mig av med ett barn, eller jag menar katt. Till min stora glädje är det min djurvänliga syster som tagit hand om honom.


För ca en vecka sen pratade jag med min elaka styvmor ( hon är inte elak, men det är roligare att skriva så, i alla sagor är styvmödrar elaka.. Jag är också en elak styvmor, hihi). Hon berättade att min lillastyter gjort slut med sin pojkvän, ( Inte en dag för tidigt..) Hon kände sig lite ensam och funderade på att skaffa katt:) Dadaaaa! Perfa tyckte jag och sa att hon kunde få Baloo. Styvmorsan som är dyngallergisk tyckte inte det.. Hon ångrade genast att hon berättat för mig. Hon fortsatte med att syrran kollat på marsvin och liknande.. Men va 17. Hon är väl inte 10 år. Jag ringde givetvis upp systeryster på en gång. Gissa om hon blev glad. Att jag inte tänkt på henne förut.


Antar att styvmodern är arg på askungen nu. Jag kan höra henne skrika AAAAAAAAAASKUNGEN;) ( Jag skojar ). Fast jag är nog inte så poppis.

Men det är väl klart att min ensamma syster skall ha en liten karl hemma som håller henne sällskap. En liten karl i kattformat:) Hon ska ha honom på prov fram tills dopet. Så får vi se sen. Då får Filip lite tid på sig och se om han känner nån skillnad i snoken.


Hon var här och hämtade honom igår. Lille kissen.

Jag tror det blir bra. Känns bra att lämna honom till henne.


Så nu får vi se om det blir en nakenfis till katt framöver.. Fast vi har ju Puma kvar. Han är lyckligare än någonsin:) Den gamle kraken..


Jenjen



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards