Alla inlägg den 28 september 2009

Av Jenny - 28 september 2009 20:46

I mitt förra inlägg skrev jag att Filip var en blandning mellan Bruce Willis, Ingvar Oldsberg, Lilla Fridolf, Henrik Dorsin ( den skallige komikern som jag inte kom på vad han hette) och Elvis.

Jag vet att många av er skakade på huvudet och tänkte hon är inte klok. Guuuud vad elakt. Därför har jag nu rotat fram bilder så ni själva kan se.


          

Kolla lilla Fridolf, i bakgrunden har ni mig, hehe.

              

Kom nu inte och säg att ni inte ser likheten:)

Tänk att så många fantastiska män fick plats i en kropp:) ( Ingvar kunde vi kanske hoppat över..)


jenjen

Av Jenny - 28 september 2009 17:09

   Hej på er!



Jag har en underbar karl. Denna lampan har jag önskat mig i trehundraår. Fem iaf..utan att överdriva. Jag har tjatat och tjatat. NU äntligen har jag fått den, utan tjat.. Filip läste mitt inlägg om att jag ska bli mer som Anna Anka... Jag tror att det var därför jag fick den.( Gissa om han kommer bli besviken..) Jag är iaf den LYCKLIGASTE J. Anka som finns ( J. Anka är mitt hemmafru namn för er som missat det).


Det blev inga nätstrumpor idag. Det går inte. Jag skulle se ut som en kassler som varit inne i ugnen för länge. Jag tror att F. Anka föredrar mig med byxor just nu..Men plymen satt fint i skallen på mig.


Denna veckan ska jag leva på fisk och grönsaker.. Jag ser verkligen fram emot detta..( Grr ) På fredag ska vi nämligen på premiären av Hjalmar on Örebroadway. Då vill man gärna se lite snygg ut. Man vet aldrig vem man springer på.. Filip säger att det kommer komma massa kändisar, ( det tror jag inte på ). Men OM nu mot förmodan Bruce Willis skulle dyka upp så vill jag vara mitt snyggaste. Mitt snyggaste kommer det inte bli eftersom jag vet att jag inte på nåt sätt kommer kunna gå ner 20 kilo på mindre än en vecka ( himlans realistiskt). Men jag kanske kan se lite proper ut iaf. Hakfettet kanske kan krympa ihop nån cm eller så.. 


Förresten såg jag Bruce hade skaffat en ny brutta..Som såg ut precis som Demi Moore

Filip ser faktiskt ut som en blandning mellan Bruce Willis, Lilla Fridolf , Ingvar Oldsberg, och han den där komikern som är skallig vars tänder står rakt ut ( jag kommer aldrig ihåg vad han heter ). Dessutom är han Elvis ibland. Snacka om kamelont. Så där många kändisar hade jag aldrig hunnit dejta om jag skulle gå ut med dem var och en. Snacka om paketerbjudande.


Ganska mkt saker från att göra listan har faktiskt blivit gjort. Dock har jag fått inse att lamellgardinerna inte kommer att funka i vardagsrummet. Inte utan att vi river halva huset. Jag sörjer mina lameller. BUUUUAHAUUU


Som tröst åkte min man "Elvis" och köpte en mini laptop till mig ( för sånt kan man tydligen köpa när man är Elvis..?). Jag vet inte vad som hänt med honom. Antingen har han träffat nån annan eller så har han ångest över att han haft så mycket spelningar på sista tiden, och inte varit hemma så mycket. ( Som kändis fru får man stå ut med en hel del..) Eller så är det bara hans köpa elekronikprylarsjuka som satt fart igen. jag tror på det sista.


Min lilla lilla laptop:)


Nu har jag en liten pojke,

En liten flicka,

och en liten, liten laptop:)

vad mer kan man begära.


Kram på er.


Jenjen




Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards