Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Legobitar....

Av Jenny - 24 oktober 2010 00:17

En av mina favorit bloggerskor är Isabella som har bloggen

 rusta upp..

Häromdagen bloggade hon om dom underbara LEGO förvaringslådorna.. Jag blev total förälskad.. SÅKLART... Det blir jag ju liksom jämt..

Dom är helt perfekta förvaringslåder för alla barnsaker som man inte vill ha liggandes överallt..

Jag har mjukstartat och köpt en legobit.. Men fler kommer garanterat att köpas. Dom är ju alldeles ypperliga!!


Ett gäng rosa kommer hamna inne hos Hilda..och några blå får flytta in till Felix.. Sen kan jag kanske inte motstå Lego huvudet heller... Shoppoholic.. Näää nu vet jag inte vad ni pratar om...  


Dom finns att köpa på TOYS R`US

Precis som Isabella undrar man ju varför dom inte tar in dom i vitt?? och svart???????


Kram Jenny

 
 
Ingen bild

Filip

24 oktober 2010 10:13

Yeah right! Jag e omogen som köper en Star Wars lunchbox.. Ni är jätte mogna kvinnor som bygger me lego! /Luke S

Jenny

24 oktober 2010 10:16

Jag ser VERKLIGEN fram emot att DU ska börja göra LUNCH lådor.. Plötsligt händer det.. eller hur är det man brukar säga..

LU DF

 
Alexandra

Alexandra

24 oktober 2010 16:34

Den var riktigt häftig! skulle passa bra att ha en massa...LEGO i!!!grabbarna har ju en del lego.Måste kolla upp om de finns i vårt närmsta Toys -ställe.Hur mycket kostade den?

http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Jenny

24 oktober 2010 17:21

Visst är dom underbara.. Jag hade velat ha dom i vitt och svart också.. Men det kommer kanske..Jag köpte den stärsta, den kostade 278:- eller nåt sånt. Inte så blodigt tyckte jag. Men man köper kanske inte tio stycken på en gång..

Hoppas du hittar dom.. Dessutom går dom att stapla som riktiga legoklossar..

Jenny

 
isa

isa

24 oktober 2010 19:30

va söt du är gumman!!!
HUR AVIS BLEV INTE JAG NU DÅ.. JAG VILL OXÅ HA DOM HEMMA NU.. Jag vart så butter när dem inte fanns i vitt gult eller svart :( Ville så gärna ha gula ju :P
Den gröna va finast och dem rosa oxå så jag tvär diggar ditt val :)

Kram

http://rustaupp.blogg.se

Jenny

24 oktober 2010 21:16

Åhh jag får tacka för tipset.. Jag kommer fylla på efter hand.. Hade velat blanda med svarta och vita.. Man kanske kan be dom ta hem i den färgen?! Jag vill ha Legohuvudet också.. Dom är ju urfina.

Hoppas allt är bra,
Kram Jenny

 
Ingen bild

Lina

24 oktober 2010 23:49

Hej! Legobitarna-/förvaringen finns i både svart & vitt:-) Kolla in http://www.aplaceforeverything.co.uk/shop/index.php?page=1576&ret=1035 Tack för en skön blogg som ger både skratt & inspiration! Mvh Lina

Jenny

25 oktober 2010 08:38

Hej:)
Tack.. Jag vet att dom finns i svart och vitt. Men jag har inte hitta dom i Sverige..Hittar du nån återförsäljar i sverige som har dom färgerna skulle jag hoppa av glädje:)

Kram Jenny

 
Anna

Anna

28 oktober 2010 16:18

hej!
Kan man inte köpa via nätet någonstans? Letat men hittar inte...Har inte Toys r´us...

http://www.tabergaparlan.blogg.se

Jenny

29 oktober 2010 08:01

Jo det finns en webbshop i england. Men jag vet inte om dom levererar till sverige.. Har inte hittat nån svensk webbshop..
Här har du dom..

http://www.aplaceforeverything.co.uk/shop/index.php?page=1577

Jenny

 
Ingen bild

fia

2 november 2010 18:58

Hej!

Jag har faktiskt en i svart! Den köpte jag på Legoland.... så de finns i svart!
Rolig blogg
:D

Fia

Jenny

2 november 2010 19:45

Jasså.. då kanske vi får ta en tur dit i sommar;) Jag vet ju att dom finns i både svart och vitt.. Förstår bara inte att affärerna inte förstår att dom ska ta hem dom i dom färgerna..

Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards