Direktlänk till inlägg 11 oktober 2010

Julklappar..

Av Jenny - 11 oktober 2010 09:53

Nu tänkte jag att jag skulle stressa er lite, genom att ställa frågan:"Har ni börjat köpa julklappar ännu??"

Det har förståss jag  

Det är faktiskt bara 74 dagar kvar tills TOMTEN kommer..

Felix har uppnåt den näst intill vuxna åldern (enligt honom själv..) 6 och ett halvt..

Hans önskelista ser ut så här:

Ett playstation 3

Ett Nintendo DS

Lego Star wars 1 till ps2

Spel till Nintendo Ds

Pokémon spel


Nu undrar jag hur jag har kunnat misslyckas så.. jag hade ju tänkt att han skulle öska sig en Acapulco mini barnfåtölj...finns att köpa HÄR.

Undrar om han blir väääldigt besviken om han får en sån istället??


Jenny


Ps.. jag har bara köpt två julklappar.. så ni kan stressa ner Ds.

 
 
Ingen bild

Kerstin

11 oktober 2010 10:14

Min syrra är i princip färdig med julklapparna... en annan tar det dan innan ;0)

Kraam

Jenny

11 oktober 2010 12:44

jaha... nu blev ju jag stressad istället.... Men du.. man kan inte shoppa all dan innan när man är gravid och har massa barn..Kom igen nu. SÄTT FART:)

 
Madde

Madde

11 oktober 2010 12:27

jag har hittills köpt en, men börjat planera för fler ;)

http://madelajjn.blogg.se

Jenny

11 oktober 2010 12:42

ja du ser.. då är jag ju inte så knäpp:) Man måste ju vara ute i god tid.. Jag menar det är ju inte så att man får en mastodont lön bara för att det är december..

 
isa

isa

11 oktober 2010 13:41

Oj oj oj det var ingen billig lista som han knopade i hop. Härligt!!
Här hemma är alla klappar redan klara utom till lilla ella. Jag började redan i augusti. ;)
Galet tidigt jag vet men vi får ju in tomtar i ungerfär då på jobbet. Så det har blivit min tradition att börja tidigt!!

Skönt att du redan har hittat två st bara några kvar nu då, om man ska följa din sons lista alltså ;)
Kram

http://rustaupp.blogg.se

Jenny

11 oktober 2010 17:30

Är du redan klar.. Shit pomfritt..
Jag har påtalat för felix hur dyyra saker han önskar sig.. Men han säger att det är ju tomten som gör sakerna.....Han behöver ju inte köpa.. Kanske på tiden att han får veta hur det VERKLIGEN ligger till..;)

 
Lessi

Lessi

11 oktober 2010 19:57

Jag har så smått börjat med julklapparna men färdig är jag verkligen inte. Barnfåtöljen var superfin!

http://hemborgen.blogspot.com

Jenny

11 oktober 2010 20:24

Visst är den fin.. jag vill ha jätte mkt.. Tror dock inte att Felix kulle tycka att de var lika kul..

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

11 oktober 2010 23:06

min son vill ha en såndär ful snurrfåtölj från IKEA....jag får nog säga att den var slut.
Jo här är en som e ute i god tid, har några klappar i presentskåpet klara. (sambon skakar på huvudet o vill ringa en terapeut) för jag började i ...............aug.......

kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

12 oktober 2010 19:39

Menar du en sån man kan gömma sig i?? Isf har vi en sån.. VARFÖR kan dom inte göra den i en snygg färg som skulle passa in hos folk?? Typ svart;)

 
Ingen bild

Kerstin

12 oktober 2010 10:15

Jag hoppas att det blir en resa till Ullared innan december, då brukar allt fixa sej ;0)

kram

Jenny

12 oktober 2010 19:37

NEJ inte Ullared.. I dont like.... Filip tycker att det är bland det bästa som finns. Men inte jag. Leksaker och sånt är iofs bra... Det skulle vara för det då..
Kraam Jenny

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

13 oktober 2010 14:33

Jamen exakt!! man kan välja mellan blå o fes-röd tror jag. O allt ska va blått tycker han men vi börjar fundera på att göra om hans rum snart. Han börjar växa ifrån mussepigg-tapeterna ;)
(jag kan tänka mig grått o vitt eller nåt istället)
Då skulle en svart sån va perfa!! Kamprad tänker konstigt ibland... kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

14 oktober 2010 15:21

Jag tror inte Kamprad tänker själv längre;) Vi har en röd.. Men den står på landet.. Den var bara kul ett kort tag.. Men nu börjar Hilda tycka att den är kul iofs..

 
Ingen bild

Kerstin

13 oktober 2010 14:37

Joooo! Ullared! Om Sverige hade ett Mecka skulle de ligga där! ;0) hehehe!

Kram

Jenny

14 oktober 2010 15:19

Njaaa, jag tror inte det..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards