Direktlänk till inlägg 4 oktober 2010

Tapetserat och klart..

Av Jenny - 4 oktober 2010 12:17

Japp, då var helgen slut och det var måndag IGEN..

Helgen har bestått av:

*Städning

*Inhandling av vinterkläder/skor.. Jag tycker att man känner i luften att istiden är här vilken dag som helst.

*Tvättning

*Sjuuukt mkt tvättvikning..

*Garagestädning..(JAG har städat garaget och konstaterar ännu en gång hur EFFEKTIV jag är..Filp är återigen chockad..Dock skall det fixas mer där ute..)

*Staketbygge..vilket fortfarande inte är klart.. jag säger inte vems fel det är... Men ni vet nog vem det beror på..... Okej..för er som inte fattar.. FILIPs fel  så klart..det går såååå långsaaaaamt.

*Tapetsering av styvbarnsrummet..


Nu vill ni förståss veta hur styvbarnsrummet blev.. och det ska ni självklart få.. Vill bara observera att det inte är JAG som gillar LILA.. I en mkt godhjärtad stund gick jag med på denna färg..


Så här såg det ut mitt i kaoset innan tapeten kom upp..

Trist, tråkigt och opersonligt..


Men sen...

Ta daaaaaaaa....

  

      

* Tapeten kommer från RUSTA kostar 169:- rullen..sjukt billigt och helt ok kvaliteé..

* Kuddarna kommer från www.hm.se (även sängkappan kommer därifrån).Vissa kuddar är hemmasydda..

* Sängkläder från IKEA.

* Ullfilt från MIO.

* Tavla från www.webonized.se (äälskar deras tavlor).

* Telefonhyllan som används som nattygsbord är ett loppisfynd som en kollega gjorde åt mig. MKt snällt:)


Nu är det bara ett litet datorbord som skall byggas där inne (av köksskåp så klart!!), till det kommer det inom kort en lila Tam tam pall.    


Mer bilder kommer så fort det är klart.


Jenny




 
 
BellaM

BellaM

4 oktober 2010 12:44

Va fint det blev! :D

http://bellam.bloggplatsen.se

Jenny

4 oktober 2010 13:48

Tack vad kul att du tyckte om det:)

 
Ingen bild

Alma

4 oktober 2010 12:44

Snyggt det blev.

Jenny

4 oktober 2010 13:50

Tack:) Hoppas styvbarnet gillar det...

 
Ingen bild

P

4 oktober 2010 12:45

Riktigt fint snygg tapet tycker jag och helt ok pris på den oxå.

Jenny

4 oktober 2010 13:49

Tack.. jag gillar faktiskt den där tapeten mer och mer.. Helt ok kvaliteé. Speciellt om man tänker på att den är köpt på Rusta av alla ställen..

 
Ingen bild

Kerstin

4 oktober 2010 13:17

Du är så duktig Jenny! Jag har ett helt hus här om du vill ta dej an det ;0)

Kram!

Jenny

4 oktober 2010 13:48

Haha, vad gullig du är.. jag tar mig gäärna an det om du pröjsar mig för det;)

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

4 oktober 2010 19:01

JAG BLIR SÅ IMPAD AV DIG KVINNA!!
Du är inte bara snygg, du kan tapetsera med! Jag fick bara den ena egenskapen hahahaa
seriöst så blev det otroligt "styvbarnscoolt" ;) kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

4 oktober 2010 21:59

Åååhh du min sötaste fjäskigaste blogglaäsar polare:)

 
Ingen bild

Kerstin

4 oktober 2010 20:50

Givet! ;0) hmmm... tror inte Andreas tycker det är en bra idé, inte just nu när alla pengarna går åt till garaget... :0( Sen är det ju bara han som drar in pengarna nu när man är arbetslö...arbetsökande ;0)
Kram

Jenny

4 oktober 2010 21:58

:) ååh hoppas du får ewtt jobb.. Hur går det med magen??

Kraam

 
Alexandra

Alexandra

5 oktober 2010 08:14

Det blev ju jättefint! min son har den tapeten,men hans rum går i rött & svart.Lila passar utmärkt som accentfärg där.Kram

http://www.alexoslillavrld.blogspot.com

Jenny

5 oktober 2010 14:30

Ja det blev faktiskt bra. Bättre än jag trodde.. Lila får gå.. det är ju hennes rum så vad ska man göra..

 
elin

elin

5 oktober 2010 11:09

Å så snygg det blev! Kommer hem i helgen! Kraam

http://jnelin.tumblr.com

 
Ingen bild

Kerstin

5 oktober 2010 13:51

Tror det är svårt att få nått jobb nu tyvärr, ingen som vill att man ska gå hem om några månader igen... Med magen är det bra :0) Börjar synas att det är nån där inne nu och inte bara fett... hehehe ;0)

Kram

Jenny

5 oktober 2010 14:26

Ja.. det är klart. man kanske inte är så poppis på arbetsmarknade med en stor kula på magen.. Vet ni vad det blir??

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards