Direktlänk till inlägg 1 oktober 2010

Trumvirvel...vinnaren är.....

Av Jenny - 1 oktober 2010 12:57

Tävlingen är avslutad...


Äntligen har ni nått fram till dagen då ni ska få reda på det rätta svaret.. MÅNGA av er har gissat på Lasse Berghagen.. eller gissat och gissat.. HÄVDAT är kanske det rätta ordet;)


Sanningen är egentligen att alla dom här tre männen är storfavoriter.


Lasse Berghagen för att hans musik är inpräntad i mitt huvud sedan barnsben.. Han var min mammas stora idol. Hans låtar spelades om och om och OM igen hemma.. Dag ut och dag in..Jag verkligen avskydde det.. MEN efter att mamma spelat hans skivor miljarder ggr, så gick hatet över till kärlek.. En typ av hjärtvätt skulla man kunna säga.. Jag gillar Lasse mest på skoj.. inte bara på skoj..men MEST på skoj.


Patrik Dempsy är väl alla kvinnors dröm..Även min när han är så där kärleklig som han kan vara i Grey´s (som för övrigt börjar sändas nästa vecka), eller ännu bättre som han är i FÖRTROLLAD.. Dock kan jag inte komma över hur han såg ut i "Cant by me love".. Fruktansvärt avtändande..Ytligt jag vet..


Ja.. då har vi bara en man kvar.. Mannen som min man påstår sig likna ibland..(det skulle väl vara skalligheten då..) Ni som följt bloggen länge, läänge.. alltså tom på den tiden då jag nästan inte skrev ett ord om inredning vet att samma fråga fanns med på tipspromenaden som jag hade på min 30 års/perukfest.. Det rätta svaret är alltså BRUCE WILLIS the one and only..


Isa med bloggen rustaupp  drog den vinnade lotten. Isa har vunnit en styck, worldmap OCH en koordinat från www.wallstyle.se Stort grattis till dig. Om du lämnar en komentar med ditt namn och mailadress så kommer du få uppgifter hur du löser ut ditt pris via mail.


Eftersom det är såå kul med tävlingar.. Kommer det alldeles snart en NY!!

På återseénde.


Kraaam, Jenny

 
 
Ingen bild

Petra

1 oktober 2010 13:24

Attans jag som var så säker på att det var Lasse :p Grattis Isa! =)

Jenny

1 oktober 2010 14:31

Haha.. jaaa, det var många som var säkra:) Men nu vet alla vad jag går igång på;)

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

1 oktober 2010 13:58

ok, grattis till henne då...........
Jag är sur.
Jag trodde du o Lasse hade ett speciellt band som inte ens Bruce kunde klippa av. Men men...det var kul att lära känna dig.
Ha ett underbart liv! MED BRUCE!!
("jaa, Lasse, jag kommeeeeeeeeer"!!
Ha! pilutta dig! ;)

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

1 oktober 2010 14:34

Men allvar.. Trodde du verkligen att det var Lasse.. jag menar skulle du vilja ha sex med honom??? (ja..alltså jag vill ju bara ligga med min man..men eehh du vet vad jag menar...) Lasse och jag har ett speciellt band.. ett partyband.. som jag sätter i bandspelaren när det är fest;)

Du din dansbandsgaaaalning:)

 
isa

isa

3 oktober 2010 12:16

Å va roligt!!!!!! Gud av glad jag blev :)
Har inte hunnit kolla vem som vann i din tävling först nu då vi har haft en tuff vecka här hemma.Så fick jag se att vi vunnit va roligt!!! Tack!! hahah det var en lurig fråga men viste att det va bruce eftersom att du hade bloggat om det tidogare!
Min mailadress är: isabella.waldenmaier@hotmail.com
kram isabella

http://rustaupp.blogg.se

Jenny

4 oktober 2010 12:06

Hej..
Kul att du blev så glad. Ska bli spännande att se vart dom hamnar någonstans. Wallstyle meddelar dig via mail hur du löser ut dina vinster.
Du ser det lönar sig att följa bloggen och vara uppmärksam:)
Ha det bra, kram jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11 12
13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards