Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Jenny - 31 augusti 2009 14:28

Jag lovar att fota mer till mina inlägg så fort kameran är uppackad..Tycker själv det är trist med bloggar utan foton.


Imorgon börjar flytten:) HURRA!!!!!!


Jenjen

Av Jenny - 31 augusti 2009 14:17

Ehh, nu har min gubbe läst inlägget,"Jag tror att Gud är en man".....


Han tyckte att jag var lite orättvis...

Han tvättar faktiskt bilen och SÅNT. Jag ställde följdfrågan:

-Vaddå sånt???

-.........(tystnad)...........SÅNT!

-Vem tvättar bilen?? Är det inte så att du kör in i en maskin??

-Ehhh, jo!


Han är rolig den där. Mitt inlägg gällde ju inte honom i sig, utan en hel genartion.. Men det var ju kul att han tog åt sig. Då var det nog lite sant iaf. Han tyckte inte det var kul..


"Du framstår ju som en galen feminist". 

Därför påpekar jag återigen att jag inte är feminist, verkligen inte. Jag gillar att det finns olika roller.


Inlägget handlade mest om ett orättvist straff.


Men nu har ja rättat till det.

Min Gubbe tvättar faktiskt bilen;) Så det så!!


Jenjen.


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards