Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Jenny - 28 augusti 2009 20:59

Han kom hem. Precis när jag skrev förra inlägget kom han. Min underbara fantastiska katt. Jag är lyckligast i världen. Det finns en GUD:)


jenjen

Av Jenny - 28 augusti 2009 20:15

Idag fick vi världens bästa tips ang. Puma. Alla som har ringt tidigare och trott sig sett honom, har berättat hur kelig och liten han var.. INTE Puma. 1000 pers har ringt och sagt att dem sett honom utanför sjukhuset. Men det är inte han.


Gubben som ringde idag bor två hus bort på gatan. Han hade varit bortrest i en vecka. När han kom hem och öppnade sin garderob, flög det ur en stor svart katt.. MIN PUMA. Klart det var han, det stämmer precis. Jag har ju städat ur vår stora garderob och sållt hyllorna han brukar sova på.. Klart han blev sur och stack..

Hade jag också blivit om nån snodde min säng.

Gubben hade dock öppnat alla fönster och dörrar för att han skulle kunna komma ut. SKIT!! Han såg honom inte gå ut. Men kunde inte hitta honom. Han hade ställt fram leverpastej och vatten för att få fram honom. Men han hade tydligen dragit. Så hiiimla typiskt. Annars hade vi bara kunnat hämta honom.

Vi var givetvis där och letade. Men ingen katt. Antar att han är ganska skärrad och hungrig. Kan tänka mig att han ligger och trycker nån stans. Jag ber till GUD, att han kommer hem inatt. Nu ösregnar det.. UNDRAR var han e´? Min underbara katt.


Snacka om att flytta hemifrån. Egen lya mitt i stan.. Han är helt UNDERBAR!



jenjen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards