Alla inlägg den 25 augusti 2009

Av Jenny - 25 augusti 2009 10:45

Som alla nog förstått så är det flytt på gång. Jag är drottning av flytt. Jag vet inte varför det har blivit så. Antar att det är jakten på något bättre, eller kanske nån rastlöshet.  Ibland har det varit pga studier, jobb och nån gång separation. Jag flyttade hemifrån när jag var 17.. Sen har jag flyttat runt. Om jag inte räknar fel så har jag flyttat 14 ggr på 13år. Oj oj, blev chockad själv när jag räknade efter. Det är alltså 15e gången gilt nu. Sen ska jag inte flytta mer;) VET att jag sagt det förr. Men nästa höst börjar Felix i skolan. Då kan man inte flänga runt. Det som är så bra denna gången är att vi flyttar till ett lagom hus. Inget stort flådigt, inget ruckel. Utan ett färdigt lagom hus. Känns underbart. Dessutom har vi anlitat flyttfirma och städfirma. Detta ska bli den bästa flytten genom tiderna:) Området är superbarnvänligt. Ack så vuxen jag blivit redan, fast jag inte fyllt trettio än;) Huset är dock inte så snyggt. Men det kommer bli toppen.


Nu måste jag fixa lit käk.


jenjen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards