Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Jenny - 22 augusti 2009 21:54

ÄNTLIGEn har vår lilla gris kommit. Det blev en tjej iaf. Barnmorskan hade sagt att det skulle bli det. Men jag vågade inte tro på det. Nu har vi en av varje. RIKTIG Svensson familj. Känns helt fantatiskt.


Hon är tolv veckor gammal och brorsan är urstolt. Flytten närmar sig och jag håller på att bli galen (på riktigt). Flyttar vi inte snar så spricker jag.

Det var absolut inte meningen att vi skulle flytta. Vi bor egentligen kanon bra, om man bortser från en specifik granne, grrrrrrrrrrrrr. Men jag "trillade" på ett färdigt hus. Badrummet var fantastiskt, det gick bara inte att säga nej till. När vi dessutom vann budgivningen så var det bara att köra.


Visst är det konstigt att jag inte kan bo på ett ställe mer än tre år?! Vet inte exakt hur många hus och lgh jag renoverat upp. Så fort det är klart, börjar jag leta efter nåt nytt. I vår nuvarande lgh har vi slitit som djur. I början kändes det vemodigt att flytta. Men tycker jag att det ska bli helt FANTASTISKT. Det komer bli så mkt bättre för alla. Hoppas jag iaf:)


Här är en bild från vår nuvarande lgh. Vill ni se mer går ni in på www.styleroom.se sök på janethepain så kommer alla mina album upp.


jenjen

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<<
Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards