Alla inlägg under november 2010

Av Jenny - 13 november 2010 11:00

Detta är ju bara ett måste.. Jag menar Henrik Schyffert...han skulle faktiskt kunna ingå i mitt "stall" av män..

Det blir nog många skratt.....och kolla sååå snyggt dom har gjort..

HÄR kan ni beställa biljetter..

Jenny

Av Jenny - 13 november 2010 08:54

Godmorgon på er..

Inom kort (beror på hur snabbt jag får till sidan) Kommer jag byta blogg.. Jag hoppas innerligt att ni följer med mig dit.. Egentligen är det inte så mkt NI behöver tänka på.. Man kommer ju fortfarande klicka in på www.janethepain.se Men om ni lagt till mig på tex bloglovin eller favoritat mig i gamla bloggplatsadressen så blir det fel.. Jag kommer givetvis länka här igenom tills alla hittat rätt..

Anledningen är att bloggplatsen inte kan uppfylla mina krav..(eller ja..dom svarar inte på mina frågor över huvudtaget..) Var inte oroliga.. Jag ska försöka få till nya bloggen så den blir så lik min "vanliga" sida.. Jag säger till när det är dags.. Ville bara förbereda er lite  


Kraaam Jenny

Av Jenny - 12 november 2010 10:43

Det är inte så ofta jag bloggar specifikt om barninredning.. Det är faktiskt lite konstigt.. Barnrum är det jag tycker är roligast att göra. Jag skulle kunna skaffa ett par ungar till bara för att få göra deras rum..

Idag var jag inne på www.bestkids.se och hittade alla dom här fantastiska barnprylarna..Visst skule mkt av dom funka på andra platser i hemmet också.. Do svarta bollkrokarna skulle tex göra sig ypperligt inne på vår toalett..Eller i köket..

Bollkrokar, svartaBollkrokar, vitaBollkrokar, röda


Förvaringsbox Dot, OrangeFörvaringsbox Dot, RödFörvaringsbox Star, Svart

Mina Läxor, svartABC BildDockhus Vitt

Bild Uggla, Rosa Bild Robot 5, vit Bild Robot 4, vit Bild Robot 2, vitDocksäng PrickigRacerbil CeriseSparkbil<br>Freestyle Rosa

Rocket Vit/SvartOldtimer SvartRobot Kudde, Blå

Robottavla SvartVirkad Docka, Lise1-24 Adventskalenderkort


För att shoppa lite klickar ni HÄR.


Jenny..


OBS...tävlingen.. Vet att jag är tjatig..Men ni vill väl inte missa den?!


Av Jenny - 12 november 2010 08:52

Nu närmar sig julafton med stormsteg.. Julklapps köp måste absolut räknas in i den kommande lönen..

Jag tänkte faktiskt beställa dom flesta julklappar iår.. Så slipper jag trängas i affärer med två hysteriska monster barn...och en tjurig man..Varför slita ut sig mer än nödvändigt??  


Här ifrån beställer jag julklappar..kan hända att det slunkit med några små klappar till mig själv.. MEN så har jag ju varit oerhört snäll också..

Tyvärr kan jag inte säga vad jag köpt... Har lovat Tomten att vara tyst..


www.anyhow.se


www.inmyhouse.se


www.wallstyle.se


www.barnvanligt.nu


www.designonline.se


Moderna museét webb shop


Listan kommer säkert bli längre..

Var köper ni era julklappar?


Jenny

Av Jenny - 11 november 2010 18:38

Jag shoppar fortfarande gröna prylar.. Har länge kollat in HAPPLE från Qualy.. Men har inte varit helt övertygad om att jag verkligen vill ha det. MEN när jag såg det hemma hos Jennyshus vart jag helt övertygad.. SÅÅÅÅ idag anlände mitt egna Äpple.. Givetvis köpt på www.barnvanligt.nu


    


    (ursäkta superdåliga bilder..men nu fick det bli så här.)


Nu ska jag bara hitta den rätta placeringen också..


Jenny


Psst tävlingen.. ca 22 pers som deltagit..alltså jag tänkte OM ni är nyfikna  


    

Av Jenny - 11 november 2010 10:55

Här kommer rummet ni aldrig fått se, tyyp.. Tro det eller ej..men vi har ett rum som inte är klart än..Trots att vi bott här i ett år..

PÅ bilden ser ni värsta nostalgi soffan..(hemplockad från landet). Den har från början tillhört min farmor och farfar.. Men så räddade jag den när dom flyttade från sitt hus.. Till soffan hör en låda..Ni ser den under soffan.. Det är min sovlåda som jag sov i när jag var liten.. Den kan man ju liksom inte bara slänga bort. Därför ska denna soffan få följa oss som familj genom livet..(lät nästan som en Lasse Berhagen låt..hehe).

  

Visst är rummet underbart..(även om det just nu är tomt) Älskar alla vinklar och vrår..

    

Tyget på soffan är i perfekt skick..Dock tilltalar det kanske inte mig.. Så.. såsmåningom ska jag lura hit min styvmorsa så hon får klä om den.. (Jag hade kunnat göra det själv..men det är sååååå tråkigt..Det är bättre hon får göra lite nytta..jag har önskat mig det i födelsedagspresent..smart drag tycker jag)

Min första tanke var att jag skulle klä om den i grått som är en vääldigt  säker färg.. Men så tänkte jag, OM jag skulle våga att vara skit tuff och klä den knallgrön...orginalklädseln kommer förståss sparas under..Man vet ju aldrig om man skulle vilja ha den i orginal nån gång..

Vad tycker ni?? Ska jag fega eller låtsas vara as cool???

Jenny

Psssst..Ni glömmer väl inte tävlingen.. Kolla i kategorier, klicka på tävlingar, så kommer ni direkt dit..



Av Jenny - 11 november 2010 08:47

Jag vet att ni är sugna på lite hemma bilder.. Jag ska försöka fixa det under dagen.. Men innan det så måste jag visa denna underbar lilla webbshop.. Dom har såå himla söta produkter..


www.everydaydesign.se


Dom har bla tyger,tapeter, disktrasor, skärbrädor, anteckningsblock mm.


MEN framför allt har dom dessa helt underbara brickor i fantastiska mönster med tillhörande stativ (alltså brickbord):



Sen har dom suupersöta tapeter..



Denna skulle absolut kunna få hamna i Hildas sovalkov..Jag skulle kanske önska att den var snäppet mörkare.. Men ändå. Helt underbar..


Jenny




Av Jenny - 10 november 2010 20:26

20 minuter kvar tills ni vet vad....MC DREAMY.....Filip är inte hemma, så jag kan dregla utan att skämmas..


På tal om Filip..

Han tycker att jag önskar mig fruktansvärt dyra saker i födelsedagspresent.. Jag håller förståss  INTE med.. Jag menar, helst av allt vill jag ju ha ett nytt kök. Det skulle innefatta Nya golv i matrum, kök och vardagsrum.. En och en halv väggrivning..Nymålade tak, väggar och skåp, köksö, matbord, barstolar och annat jox.. Jag har t om försökt att önska mig en väggrivning..bara...Men det får jag tydligen inte heller..


jag har tänkt om..Jag ska önska mig nåt suuuuper billigt!!!

En sån här:


(bild lånad från google)


Dom brukar finnas från 1:- st och uppåt.. Nåååå..

(Ni som inte visste det, så är jag helt katt tokig..och Filip är en aning kattallergsk..Men jag har hört att det finns sprutor attt ta..)


Jenny

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards