Direktlänk till inlägg 12 november 2010

Handla till barnen..

Av Jenny - 12 november 2010 10:43

Det är inte så ofta jag bloggar specifikt om barninredning.. Det är faktiskt lite konstigt.. Barnrum är det jag tycker är roligast att göra. Jag skulle kunna skaffa ett par ungar till bara för att få göra deras rum..

Idag var jag inne på www.bestkids.se och hittade alla dom här fantastiska barnprylarna..Visst skule mkt av dom funka på andra platser i hemmet också.. Do svarta bollkrokarna skulle tex göra sig ypperligt inne på vår toalett..Eller i köket..

Bollkrokar, svartaBollkrokar, vitaBollkrokar, röda


Förvaringsbox Dot, OrangeFörvaringsbox Dot, RödFörvaringsbox Star, Svart

Mina Läxor, svartABC BildDockhus Vitt

Bild Uggla, Rosa Bild Robot 5, vit Bild Robot 4, vit Bild Robot 2, vitDocksäng PrickigRacerbil CeriseSparkbil<br>Freestyle Rosa

Rocket Vit/SvartOldtimer SvartRobot Kudde, Blå

Robottavla SvartVirkad Docka, Lise1-24 Adventskalenderkort


För att shoppa lite klickar ni HÄR.


Jenny..


OBS...tävlingen.. Vet att jag är tjatig..Men ni vill väl inte missa den?!


 
 
Ingen bild

Alma

12 november 2010 11:22

Vilka fina grejer,jag har idag beställt lite byggare bob verktyg,då våran son är galen i såna grejer.

Tack för tipset...ska nog beställa denna läxlåda till honom oxå,den var så fin.

Jenny

12 november 2010 11:31

Oh jag kommer också ihåg Byggare Bob fasen.. Kul att kunna tipsa:)

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

12 november 2010 16:28

Men inte ska du behöva skaffa en massa barn för att få fixa o trixa, jag har ju sagt att det finns ett helt hus här som väntar på dig ;)
Helst stackars "mini", hans rum är snart urvuxet...kan jag boka din tågbiljett?
Sätter på kaffebryggaren nu...
kram

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

12 november 2010 18:24

Åh jaaaa jag kommer gärna och fixar hans rum.. Skicka bilder och betala materialet så kommer jag!!
Jag tror han vill ha den där haj tapeten!!!
På riktigt, jag kommer om du vill så kan vi fixa rummet tillsammans:)

Fast jag dricker inte kaffe..inte te heller.. Saft går bra..för jag är typ fortfarande ett barn.

Kraaam

 
Dansbandsfrun

Dansbandsfrun

13 november 2010 15:47

Jamen absolut betalar vi, o jag dricker inte heller vuxendricka fast jag har lärt mig att dricka te med honung o mjölk.
(o jag KAN dricka kaffe beroende på sällskapet, du vet om man e hos äldre släktingar o dom sätter fram o man inte vill/törs säga nåt) hihihihi

http://dansbandsfrun.bloggplatsen.se

Jenny

13 november 2010 22:24

Jag anpassar mig Aldrig efter sällskapet!!! Jag tar inte skit som grynet skulle säga.. eller hur va det?? jag gillade aldrig henne..

Men då är det ju bara att boka datum så kommer jag.. Du kan säkert få med din pysseltant också.. eller jag menar pysseliten;)

Kraam

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards