Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Vilken färg??

Av Jenny - 11 november 2010 10:55

Här kommer rummet ni aldrig fått se, tyyp.. Tro det eller ej..men vi har ett rum som inte är klart än..Trots att vi bott här i ett år..

PÅ bilden ser ni värsta nostalgi soffan..(hemplockad från landet). Den har från början tillhört min farmor och farfar.. Men så räddade jag den när dom flyttade från sitt hus.. Till soffan hör en låda..Ni ser den under soffan.. Det är min sovlåda som jag sov i när jag var liten.. Den kan man ju liksom inte bara slänga bort. Därför ska denna soffan få följa oss som familj genom livet..(lät nästan som en Lasse Berhagen låt..hehe).

  

Visst är rummet underbart..(även om det just nu är tomt) Älskar alla vinklar och vrår..

    

Tyget på soffan är i perfekt skick..Dock tilltalar det kanske inte mig.. Så.. såsmåningom ska jag lura hit min styvmorsa så hon får klä om den.. (Jag hade kunnat göra det själv..men det är sååååå tråkigt..Det är bättre hon får göra lite nytta..jag har önskat mig det i födelsedagspresent..smart drag tycker jag)

Min första tanke var att jag skulle klä om den i grått som är en vääldigt  säker färg.. Men så tänkte jag, OM jag skulle våga att vara skit tuff och klä den knallgrön...orginalklädseln kommer förståss sparas under..Man vet ju aldrig om man skulle vilja ha den i orginal nån gång..

Vad tycker ni?? Ska jag fega eller låtsas vara as cool???

Jenny

Psssst..Ni glömmer väl inte tävlingen.. Kolla i kategorier, klicka på tävlingar, så kommer ni direkt dit..



 
 
Ingen bild

Josefina

11 november 2010 11:45

Hej Jenny!
Mysigt rum (där uppe) som jag antar att det är..
Tänkte bara smyga in ett tips till dig och alla Örebroare att Village butiken på Marieberg har total utförsäljning = REA på ALLT!!!

Jenny

11 november 2010 12:03

Ooohhh nämen tack..Ska dom lägga ner?

 
Anna

Anna

11 november 2010 12:07

Var som vanligt..Ascool alltså! ;-)

http://stylingalaanna.blogspot.com

Jenny

11 november 2010 12:16

Ha.. men du har ju träffat mig.. så du vet ju att jag inte är så cool egentligen....

 
Ingen bild

Susanne

11 november 2010 12:57

jag röstar för att du är ascool....alltså den knalliga färgen :-)
Kram
Susanne

Jenny

11 november 2010 13:01

Tror du inte att jag kommer tröttna??

 
Ingen bild

Josefina

11 november 2010 13:13

Ja tyvärr är det så...
Tur att den i stan finns kvar iaf.
Har redan hunnit fynda massor!!
Hoppas du hittar nått du me!

Jenny

11 november 2010 13:21

Hmmm vad trist.. men man får se det positivt.. Vi får massa att fynda:)

 
Ingen bild

Maria

11 november 2010 13:37

Japp! Kör på ascool. Om du ångrar dig får du i värsta fall dubbellura styvmor så hon klär om den en gång till ;)

Jenny

11 november 2010 18:37

Jaaa.. det är ju sant.. Men frågan är jag verkligen vågar.. Och om det blir sbyggt till det svarta träet..Sen gäller det att hitta tyg som ser exakt ut som JAG vill.. Det är nog det svåraste:) Vi får se hur det blir..

Jenny

 
Ingen bild

Maggan

11 november 2010 14:28

Ville bara påminna om att Spalampan du visat i ett tidigare inlägg nu är nedsatt från 95:- till 65:- =)

Jenny

11 november 2010 18:35

Åh.. det är ju toppen:) Tack för tipset..

 
Elin Grindemyr

Elin Grindemyr

11 november 2010 21:42

Då är jag den första som tycker du ska fega :)
Jag skulle kört på grått och sen en massa gröna kudda i stället!
Vilket härligt rum.. underbart!

Kram

http://www.grindemyr.blogg.se

Jenny

11 november 2010 22:26

Visst är det ett bra rum.. Jag kommer säkert fega. OM jag inte hittar det alldeles perfekta tyget till bra pris.. Men jag vet ju att jag kommer tröttna..såå det är nog bäst i längden att fega..MEN så är det ju så kul att göra nåt galet ibland..

Kram Jenny

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny - 22 november 2010 14:24

Ni hittar mig här www.janethepain.se   Jag hoppas ni hakar på        ...

Av Jenny - 18 november 2010 23:32

Nu flyttar vi...Hoppas verkligen att alla är med nu..För att hamna rätt klickar ni på adressen www.janethepain.se   Vi ses där:) Passar på att tacka bloggplatsen för denna tiden. Det har varit en fantastisk blogg att använda. Men nu vill jag ha...

Av Jenny - 18 november 2010 22:58

Era tävlingsbidrag är nu publicerade.. Imorgon drar jag en lott:) Visst är de spännande..   Jenny ...

Av Jenny - 18 november 2010 16:56

Här hittar du allt du behöver till stora julbaket.. www.formodesign.se   Något jag borde satsa på i jul är formen till pepparkashuset.. Då kanske det skulle bli mindre svordommar vilket troligtvis skulle resultera i fler julklappar.......

Av Jenny - 18 november 2010 11:01

Nedräkningen fortsätter..1 dag kvar till den stora flytten.. Alltså premiären av nya bloggen;) Har nu alla som vill vara med och tävla om en svart eller vit Tam tam från www.anyhow.se lämnat in sina bidrag?? Imorgon publicerar jag alla kommentar...

Presentation

Omröstning!!

Vad vill ni ha mer av?
 Hemma hos bilder..
 Köptips..
 Lasse Berghagen..
 Jennys liv med Filip o familj..
 Det är bra som det är..

Fråga mig

51 besvarade frågor

Kategorier

Länkar

Senaste inläggen

Arkiv

Tidigare år

Jen´s gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010
>>>

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards